Bloedverlies eisprong en mega temperatuur stijging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mamsje1987, 1 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Hallo meiden zoals ik al vermelde had in de opening. Heb ik afgelopen week mn eisprong gehad ovu testen en temp bevestigen dit. Echter had ik 2 dagen roze slijmverlies met bloed en daarna werd her bruin. Ik heb nog nooit een ovulatie bloeding gehad! Dus dit vond ik erg vreemd dus heb gebeld met de gyn en ik moest starten naar 1 dag met de utro. Dat heb ik gedaan. Maar ik gebruik de utro nu voor de 3 e ronde en ik heb nog nooit eerder Zo enorme tem stijging gehad!
    Behalve in de laatste dagen voor nod bij de zwangerschap van mijn twee zoontjes( ben pas bij posi test gaan testen).
    Normaal kom ik max op 37,1
    Maar toen ik zwanger was dus 37,2 a 37,4
    Nu vraag ik me af, of je temp al zo vroeg zo extreem kan stijgen? En wat dat zegt over Mn kansen in deze ronde.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had je al geantwoord ;)

    Tis iig geen zwangerschaps stijging ;)
     
  3. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    We gaan het zien over 1,5 week. Als ik dan wel positief test dan weet ik zeker dat het wel met een zwangerschap te maken heeft.
    Ik temp namelijk al 7 jaar lang. En heb dit nog nooit gehad enkel in de rondes dat ik zwanger was had ik zo hoge temp. Of als ik echt ziek was maar dan zat ik gelijk op 38,0
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Maar op 3 dpo al een tempstijging door hcg is echt onmogelijk meis.
    Hoe graag ik ook met je mee wil doen in dat er nu al maar 1 mogelijkheid is, maar het kan echt niet zo vroeg.

    Ik proef in je toonzetting dat je het niet leuk vind om te horen, maar helaas kan ik het niet mooier maken.

    Ik ben benieuwd naar je temp van vandaag.
     
  5. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Mijn toonzetting is netjes en correct. Ik geef alleen mijn mening.
    Ik blijf erbij als ik deze maand wel zwanger ben dat die temp er wel degelijk mee te maken heeft. Zou bizar zijn en toeval als ik zwanger zou zijn dat het zomaar is! Ik zeg niet dat het door hcg komt.... maar misschien wel
    Door wisseling in andere hormonen....
    geen idee gelukkig zijn we niet helderziend en kan een lichaam elke x anders doen. We wachten af.
    Ik vind het alleen erg vreemd zo temp stijging vandaag overigens een enorme dip!
    En het bloed verlies met eisprong. Wat ik nog nooit in Mn hele leven heb gehad
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Maar op 3 dpo al een stijging door hcg kan echt niet ;)
    Ik zeg daarmee niet dat je deze ronde niet zwanger kan zijn, maar de temp van gisteren heeft daar niks mee te maken.

    Waar is je temp vandaag naartoe gezakt?
     
  7. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Ik zeg ook dat ik niet denk dat dat door hcg komt misschien door andere hormonen!
    Zie temp kaartje
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    De dip die je nu hebt lijkt op de gele lichaamsdip.
    Die kan je hebben tussen 1 en 5 dpo.
    Morgen zal je temp dan weer gaan stijgen.
     
  9. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Klopt vandaag 37,06 dus idd flink gestegen.
    Maar hoe kan het dat je dat ene maand wel hebt en de andere maand niet?
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Doordat je hormoonniveau nooit hetzelfde is als je tempt.
    Schijnbaar heb jij deze maand precies getempt op het moment dat het progesteron precies toen begon te stijgen.
    Ik had het ook zeker niet elke maand hoor ;).
     
  11. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Vandaag weer temp daling en al sinds gisteren erge zeuren in Mn buik
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Blijft even afwachten wat er gebeurd.

    Hoe lang was je lf de afgelopen maanden?
     
  13. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Ik had altijd ook dag 9-10 naar eisprong wat roze slijm verlies en ik werd dan op dag 14-15 echt ongesteld!
    Daarom heb ik de utro gekregen. Vorige ronde dag 12 getest negatief toen gestopt en op dag 15 ongesteld dus LF van 14 dagen zonder tussentijds bloed verlies op dag 9-10
     
  14. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Stel dit is een innesteling hoe snel kan ik dan testen? En wanneer is de innesteling klaar als de buikpijn ook weg is ? Want dan moet ik vanaf dan gaan tellen lijkt me toch?
    Bij Mn andere zoontje 25 april eisprong en op 3 maart positief getest
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik wil je niet met een dooie mus blij maken, maar ik had deze ronde ook gelijk zo’n snelle stijging. Ook een dip op 4dpo (gele lichaamsdip) en ik vroeg me idd ook al af of een vroege stijgende temp iets zou kunnen betekenen...
    Ik heb dit ook nog NOOIT gehad, heb kaartjes bijgehouden sinds januari.
    Of het ook daadwerkelijk zo is weet ik niet, maar het begint er toch echt op te lijken dat het misschien toch met een evt bevruchting te maken heeft.
    Ik zal je mijn kaartje meegeven, onze stijgingen lijken precies op elkaar! Ik heb geen extreme dip gehad later in de cyclus zoals jij, maar 2 dagen een lichte daling....
    Ik hoop dat het voor jou net zo positief mag uitpakken als voor mij :)
    62F17443-5AD4-4EEC-99FA-15A1BC7302C4.jpeg
     
  16. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    IK hoop het echt! Dank je wel voor je kaartje. Geeft me toch wat moed. Ik heb wel steeds zeuren in Mn buik sinds gisteren behoorlijk heftig! Ik hoop dat het innesteling is in combi met die temp dip van vandaag!
    Ik hou je op de hoogte! Jij gefeliciteerd!!!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dankjewel :)
    Ik had een zeurende menstruatiepijn op 5 en 6dpo maar die verdween daarna weer. Had dit resultaat dus ook niet meer verwacht!
    Ik blijf je volgen want ik ben reuze benieuwd!! Je kan ongeveer 2 dagen na vermoedelijke innesteling een extra gevoelige test doen (predictor early bijv)
     
  18. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Ik zit vandaag 8 dpo gisteren 7 en toen begon idd dat zeurende menstruatie achtig pijn en ook in Mn onderrug wat brandend
     
    LilyB vindt dit leuk.
  19. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Hoeveel dpo teste jij positief ? En heb je foto van je test?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik testte 9dpo negatief, toen zag ik wel een licht streepje toen de test nat was, maar toen die eenmaal droog was, kon je niets meer zien.
    10dpo een action normaal gedaan en een lichte tuur. Diezelfde dag een predictor early gedaan en die werd al duidelijker. Zal even de foto’s zoeken voor je
     

Deel Deze Pagina