Bloedverlies eisprong en mega temperatuur stijging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mamsje1987, 1 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    AD06A1FF-1FD9-4FF5-AEEB-54D846C83D61.jpeg
    Dit is de action op 10dpo met 2e plasje.

    415E7501-6055-4524-B5BA-0590F4DF6351.jpeg
    Dit is de predictor early in de middag, ook 10dpo

    E5DEC580-7270-419E-BE4B-90D9DA0C2E5E.jpeg
    En hier is de oploop :) dit was gister
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik zou dan rond 10 of 11dpo een test ertegenaan gooien. Mijn pijn was ook eerder dan daadwerkelijke innesteling, anders had ik wel vroeger positief kunnen testen...
     
  3. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Ik wilde zondag testen dan ben ik 12 dpo. En eigenlijk test ik altijd heel vroeg elke maand weer maar die vage tuur streepjes word ik alleen maar verdrietig van.
    Dus ik twijfel misschien zaterdag ochtend maar ik denk dat ik wacht tot Zondag.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Ik had in vorige zwangerschappen wel zere borsten al erg snel maar nu nog niks! En bij de jongste 3 dagen naar eisprong al. Dus dat geeft me het gevoel dat het niks is. Ik ben ook niet misselijk gisteren avond klein beetje!
    Maar verder niet. Dus ik denk steeds Mn lichaam houd me gewoon voor de gek. Ik wil niet. Weer zo teleurstelling we zitten inmiddels in ronde 24
     
    LilyB vindt dit leuk.
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik kan me je gevoel over die teleurstelling heel goed voorstellen, wij zijn ook 2jr en 9mnd bezig geweest om zwanger te raken!
    Bij de eerste ook 2jr en 4mnd. Je wilt jezelf zo hard beschermen tegen teleurstelling en verdriet!!
    Ik ga dan ook keihard voor je duimen dat je zondag een 2e streepje te zien krijgt!
     
  5. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    PFf jullie er dus ook lang over gedaan
    Wij bij de eerste 26 ronde, bij de tweede 1 e ronde maar mk maar 8 weken daarna meteen weer zwanger maar weer miskraam met 15 weken!
    Toen duurde het weer 13 maanden voor ik zwanger was en dat is gelukkig goed gegaan. Onze jongste 8 maanden mee bezig geweest.
    En nu dus alweer zo lang! Ik heb her verschrikkelijk in Mn onderrug. Terwijl ik vandaag niet veel gedaan heb. En ook nog steeds Mn buik
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Poeh, bij jullie ging het dus ook niet van een leien dakje :(
    Zo frustrerend! Zo’n lange weg brengt nou eenmaal een heleboel emoties met zich mee...
    Nu dus slopende dagen, die voorbij kruipen... hopelijk wordt je geduld beloond meis ❤️
     
  7. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    @RoGiJuLi wil je even meekijken?
    Ik heb toch een beetje hoop buikpijn. En rugpijn is ook weg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wou dat ik je garantiekan geven, maar helaas heb ik zoveel mooie hoopvolle kaartjes gezien die toch ineens kelderde.

    Maar hoop moet je altijd houden hoor! It aint over till the red lady sings :D

    En zo te zien zit het met je hoop wel goed en heb je jezelf al 3 positieve testen gegeven in de toekomst :)
     
  9. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Ik heb echt alleen ene temp van 37,3 gehad toen ik zwanger was van de andere kids! Anders niet....,ik hoop het zo! Ik voel nog niks aan Mn borsten en bij de jongste wel aan heel snel. Dus dat maakt me onzeker
     
    LilyB vindt dit leuk.
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Spannend hoor!! Lijkt echt op mijn verhaal... ik tikte ook alleen de 37,2 aan met zwangerschap. Dit keer dus die vroege tempstijging en de 37,2 aangetikt. Ook geen symptomen en voelde me al helemaal niet zwanger...
    Kun je het nog volhouden tot het weekend om niet te testen???
     
  11. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    ja minimaal tot zaterdag!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Goed van je! Dan zou je ook niet naar een tuurtje hoeven kijken als het toch gewoon raak blijkt! Ik blijf voor je duimen :thumup:
     
  13. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Niet gelukt ik heb getest
    @RoGiJuLi
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie nog niks helaas.
     
  15. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Misschien z?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Nee sorry, ik zie het echt niet.
    En dat streepje wat je nu gezet hebt leidt alleen maar af :D
     
  17. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Haha komt denk ik oké uploaden
     
  18. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik zie wel iets op je tweede foto
     
    Mamsje1987 vindt dit leuk.
  19. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Er zijn onderzoeken waarin het lijkt dat progesteron ook hoger is in rondes waarin vrouwen zwanger worden, mogelijk omdat het dan een 'beter eitje' is. Dus dat zou wel een correlatie met zwangerschap en hogere temp kunnen verklaren.
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Dat zou heel goed kunnen idd, maar dan nog komt de stijging niet door hcg ;)
     

Deel Deze Pagina