Hey Ik heb op 22 oktober een zwangerschapstest gedaan en die gaf licht positief. Omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb, kan ik onmogelijk zeggen hoe ver ik zwanger zou zijn. Nu heb ik op 29 oktober bloed laten nemen en mijn hcg was maar 149. Kan ik mij best beginnen voorbereiden op een miskraam, want dit lijkt mij wel heel laag een week na een positieve test... In elk geval wordt er morgen opnieuw bloed afgenomen, dus voorlopig probeer ik de hoop hoog te houden. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt ?
Ik denk dat je alleen maar kan afwachten... Hcg verdubbelt elke 2 á 3 dagen, dus het kan wel gewoon goed zijn. Met welke test heb je getest? Er zijn er veel die maar een hcg van 25 nodig hebben. Als je dan doortelt met een "trage stijging", dan kan het dus best kloppen... Ik zal in elk geval hard voor je duimen!
Hey Het geduim heeft geholpen. Hcg vandaag was 1147 !!! Ben helemaal in de wolken !Wat een opluchting !
Gisteren echo gehad en ons kleintje was onvoldoende gegroeid; er was ook geen hartje te zien. Moet nu wachten tot de miskraam op gang komt en anders binnen twee weken curretage.... Ik ben helemaal over mijn toeren, maar blijkbaar is er vanaf het begin al iets misgelopen
Vibeke, heel veel sterkte en een dikke knuffel. Als je wilt kletsen met iemand die hetzelfde heeft meegemaakt, laat je het weten he?! liefs