bloedverlies midden cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Maidin, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo,

    Ik heb sinds mijn mk een lange cyclus. Na mijn mk was het als volgt zoals het in mijn banner staat. Nu ben ik op dag 33 van mijn cyclus. Ik heb mijn temp bijgehouden en daar kwam geen temperatuursverhoging uit.

    De laatste die ik op het internet gedaan heb is
    [​IMG]
    Zoals je ziet is er weinig te zien. Ik ben daarna naar 36.4 en vervolgens naar 36.0 gegaan. Deze laatste keur ik af omdat ik minder dan 4 uur heb geslapen.
    Gisteren kreeg ik last van mijn onderbuik. Later van mijn rug en ik had wat roze vloed. Ik dacht ha mijn ei ;) Nu heb ik vandaag een beetje wisselende vloed.
    Ik heb geen tot heel weinig kramp, roze-bruine vloed en soms ook heel donkerrood.

    Ik heb hierover een aantal vragen; (1) Kan dit mijn ei zijn? (2) kan je ook zonder temperatuurverhoging een ei krijgen? (3) kan dit innesteling zijn?
    Ik weet niet wat ik er mee moet. Ik weet dat ik moet wachten, maar daar heb ik nu wel een beetje gehad. Ik hoop snel een antwoord te krijgen...

    JedidJah
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jedidjah,

    het is waarschijnlijk je eisprong zonder tempverhoging, maar wel vruchtbaar slijm. Een innesteling zou ook kunnen, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk. Maar goed, we wachten het af ;)

    Groetjes Brigitte
     
  3. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hej,

    bedankt voor je snelle reactie. Ik heb vanmorgen getempt en het lijkt idd mijn ei, want mijn temp is een heel stuk hoger. Morgen temp is weer en dan weten we meer. Is het goed als ik je via deze topic ff op de hoogte houd?

    JedidJah
     
  4. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mijn temp is al een paar dagen lekker hoog, maar zo nu en dan is er een bloed/slijm kwakje op een veeg papiertje. Het is echt heel bruin. Het lijk op heel oud bloed. Andere momenten is het heel licht bruin.

    Wanneer ik die dingen niet heb dan heb ik gewoon witte afscheiding...

    Waar moet ik nu rekening mee houden? Is dit een vreemde ongi of een ei?
     
  5. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi JedidJah,

    eerder je eisprong als ik het zo lees, zeker icm het vruchtbare slijm, dus duimen maar.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina