Bloedverlies rond innestelperiode?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door FoXii, 26 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Hallo,

    Ik ben Brenda en 34 jaar oud. Ik heb al een super lief mooi dochtertje van 3 jaar en mijn man en ik willen graag nog een kindje.

    Nu heb ik zelf PCOS en CF wat het moeilijk maakt om zwanger te worden. ik ben zo onregelmatig ongesteld dat ik blij mag zijn met 2 keer in het jaar! Onze dochter is dan ook na 2 jaar met hulp van een hormoontraject tot stand gekomen.

    Nu heb ik sinds 2 maanden ineens wel dat ik ongesteld ben geworden en het lijkt volgens de gyn ook echt regelmatig. Enkel is het nooit zeker of ik ook echt een eisprong krijg.

    Nu ben ik 1 januari voor de 2e keer ongesteld geworden t/m 6 januari. Ik zou volgens de app rond 18 januari een eisprong krijgen. We hebben toevallig ook die dag gemeenschap gehad.

    Nu zit ik volgens de app en websites rond de innestelperiode als er een eitje bevrucht word, en ik heb sinds vannacht toen ik naar de wc ging wat out en nieuw bloed met een propje wit met bloed slijm verloren. En ik bloed als ik naar de wc ga alleen. Ik heb wel al een aantal dagen wat lichte krampen met namen rechts rond mn lies.

    Ik vraag me dan ook echt af of dit inderdaad een innesteling zou kunnen zijn? Of word ik ineens ongesteld ?

    Ik moet natuurlijk wachten tot ik over tijd ben om te testen. Maar ik heb ook periodes gehad dat ik gewoon niet zwanger was en niet ongesteld word. Maar dan had ik ook geen bloedverlies zoals nu

    Ik weet ook niet of de hoeveelheid teveel is voor een eventuele innesteling of niet. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

    Graag hoor ik van jullie of iemand dit eens meegemaakt heeft en wat het toen betekende.

    Groetjes,

    Brenda
     
  2. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Hoi..
    Ik ben nu bijna 6weken zwanger..
    Ik heb een paar daagjes vr mijn NOD 1x per dag wat lichtroze gehad bij het afvegen toen ik ging plassen..niet echt bloed gezien...dus ik weet niet precies of er echt vers bloed hoort bij innesteling..denk dat dat ook verschilt per persoon..bij mn eerste zwangerschap geen innestelingsbloeding gehad...
     
    FoXii vindt dit leuk.
  3. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    ja ik weet ook niet goed wat er aan de hand is met mn lichaam momenteel. Ik heb overigens 4 dagen a 5 gebloed waarvan 3 hevig en alle dagen met stolsels.. maar dat is nu al 2 dagen gestopt en ik heb nu nog steeds met vlagen dat ik misselijk ben en gevoelige borsten.

    We gaan het zien :) het als al heel wat dat mijn lichaam doet wat het moet doen voor nu!

    Veel s6 met je zwangerschap en hopelijk kun je er goed van genieten!
     

Deel Deze Pagina