Afgelopen weekend heb ik voor de tweede keer bloedverlies gehad. Eerst was het nog bruin, maar daarna ook wat rood. Om kwart voor 12 mag ik voor een echo in het ziekenhuis. Deze minuten zijn zo slopend... zo onzeker ! Ik hoop er het beste van...
Wat een onzekerheid. Maar ik zla heel hard duimen datt alles goed is. Heel veel sterkte en succes straks! ps, bloed is niet altijd een miskraam. Heb je er krampen bij?
Ik duim voor je! Bloedverlies betekent niet altijd een miskraam.. Zolang je geen krampen voelt en dergelijke kan het ook iets anders zijn.. Ik hoop op goed nieuws!
Pff wat een opluchting, we konden op de echo een hartje zien kloppen! En de kleine bewoog zelfs even! Heb echt even een potje zitten janken, spanningen moesten er even uit.. Bedankt voor jullie berichtjes! Liefs Kim
Wat zal dat een opluchting zijn, dus toch een innestelingsbloeding. Succes met de rest van de zwangerschap en vergeet niet te genieten!
Goed nieuws meid, ga er lekker van genieten. Zenuwslopend hoor de eerste weken bah, word er soms echt niet goed van.
Wat een mooi nieuws zeg, gelukkig maar! Wat zul je opgelucht zijn! Hoop dat je nu weer een beetje kunt genieten!