bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Visje86, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje86

    Visje86 Lid

    22 jun 2010
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb steeds aan het begin van week 5 en 6 en nu week 7 roze bloedverlies.. het was steeds na een dag of 2 weer over...
    Nu heb ik afgelopen vrijdag sex gehad en daarna begon het weer, eergister en gister was ik ontzettend misselijk en ook nog es verkouden en kwam er meer roze bloed.. kan dit komen door een bepaalde druk van het overgeven en hoesten? dat er een vaatje is geknapt?
    Vandaag heb ik nergens meer last van... nu maak ik me ontzettend veel zorgen!
    liefs visje
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi visje,

    je hebt helemaal gelijk!
    De baarmoedermond is nu ontzettend goed doorbloed maar daardoor ook kwetsbaarder door aanraking en dit kan bij gemeenschap,moeizame ontlasting, sporten, veel hoesten/niezen. Kan er een haarvatje knappen wat bloedverlies geeft. vaak is het niet veel en verdwijnt het na een paar dagen weer. Je kan ook een tijdje wat bruining gekleurde afscheiding houden. Het blijft spannend he! Hopelijk heb je snel je eerste echo!

    Imke
     
  3. Visje86

    Visje86 Lid

    22 jun 2010
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je antwoord! had net inderdaad ook wat bruinverlies... ik blijf maar positief! het zal wel goedkomen..
    de eerste echo heb ik over 2,5 week.. nog even wachten dus..
     

Deel Deze Pagina