Hallo, Ik heb al weken last van voorweeen dat is niet zo erg maar wel de pijn die ik nu heb heb last van veel harde buiken, pijn in me zei, en in me buiken een soort geduw en het is allemaal erg rommelig... Voel me ook erg misselijk... moet vaa naar de wc maar soms ben ik bang dat dat vruchtwater is en niet gewoon plassen Ja een hoop geklaag Ik ben vandaag (kijk niet naar ticker) 39 weken en 2 dagen ... oja me buik is nu ook lager naar mijn gevoel : Met vriendelijke Groetjes Janna
Hoi Janna, het kindje is waarschijnlijk nog een stukje dieper aan het indalen. daar kun je vervelende steken in je liezen en je onderbuik van krijgen. Het kan ook zijn dat je een grotere druk op je vagina ervaart. Wanneer je vliezen gebroken zijn, blijft er als het ware steeds een straaltje langs je benen lopen. Soms is het eerst een plons, maar soms moet je ook echt even goed kijken en bij twijfel bel je de vk even. Maar je kunt gerust gaan plasen hoor. Wanneer je het ophoudt, heb je een grotere kans op een blaasontsteking en daar zit je nu helemaal niet op te wachten! Leg een lekker warme kruik op je buik als je de piojn weer hebt en doe het even rustig aan dan. De laatste loodjes joh! groetjes Brigitte