Bloedverlies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jackieliv, 18 mei 2022.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

    Jackieliv Actief lid

    6 feb 2014
    483
    476
    63
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Zijn er meer dames die (onverklaarbaar of verklaarbaar) bloedverlies hebben of hebben gehad tijdens de zwangerschap? Ik ben nu 20w zwanger en heb al sinds 3w bloedverlies. Ene dag meer dan de andere dag, baarmoedermond zit dicht en de hals is lang genoeg. Placenta ligt aan de lage kant maar niet te laag. Met het kindje is niks mis.
    Liefs
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Ik heb in mijn eerste en derde zwangerschap bloedverlies gehad. In mijn derde zwangerschap alleen de eerste 8 weken, maar in mijn eerste zwangerschap heeft het een stuk langer aangehouden. Zo had ik met 20 weken een enorme bloeding, rood en een beste hoeveelheid.

    In beide zwangerschappen hebben ze geen oorzaak voor het bloedverlies kunnen vinden, maar beide meiden zijn goed ter wereld gekomen op een normaal termijn :)

    Ik hoop voor je dat het gauw stopt! Ik weet nog goed hoe verdrietig en onzeker ik van het bloedverlies werd..
     
  3. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Ja, hier ook een aantal keren bij mijn eerste zwangerschap. Veel onderzoeken iedere keer en opgenomen voor een dag. Maar nooit een oorzaak gevonden. Snap hoe onzeker en spannend dit is. Hopelijk stopt het en kun je echt genieten!
     
  4. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja ik heb dit ook. Inmiddels 22 weken en sinds week 15 zo'n 3 a 4x per week licht bloedverlies. Wel alles uitgezocht in ziekenhuis, uitstrijkje etc dus ik denk dat het er gewoon bij hoort. Het is bij mij wel weinig, beetje bij afvegen met soms een druppel of 2 in de pot. Hoeveel is het bij jou?
     

Deel Deze Pagina