blokbeugel

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 3 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    mijn zoon heeft sinds vorige week een blokbeugel. allemaal even wennen want hij moet hem 16 uur per dag in. Nu heeft hij daar zo een bewaarbakje bij gekregen, maar daar zit nogal snel speeksel in. en doordat er gaatjes in dat bakje zitten loopt dat er uit. Hoe kunnen we dat voorkomen of zijn er andere bakjes voor te krijgen ?
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Tupperware bakje of ander stevig bakje, keukenrol velletje erin en dagelijks bakje in de vaatwasser.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  3. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Ik heb vroeger ook zo’n beugel gehad. Ik spoelde hem even af onder de kraan en wat droog deppen als ik ging eten oid en deed hem dan in het bakje. Gaatjes zitten in dat bakje omdat je anders sneller bacterievorming hebt.
     
  4. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.027
    2.419
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Eerst afspoelen voordat hij de beugel erin doet. Anders wordt het ook wel vies.

    Ik had ook zo’n ding vroeger. Was bij mij pure geldklopperij, bleek achteraf.
    Moest dat ding de hele dag in.
    Ehhh wat denk je zelf op de middelbare school... dat deed ik natuurlijk niet.
    Uiteindelijk droeg ik het thuis ook nooit meer. Kom niet normaal mee praten, niet eten, wat een rotding.
    Ortho na een half jaar “heel goed gedragen, je hoeft die beugel niet meer” nu tijd voor slotjes
    :roflmao::roflmao:
     
    Yellowsun vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina