Ik ben van mezelf al blond, maar waarom zou het niet mogen? Ik weet wel dat kleuren en permanenten soms kan mislukken tijdens je zwangerschap, misschien dat je daar met blonderen ook kans op hebt.
Ik heb het niet gedaan,gevolg was dat ik wel met een mega uitgroei rondliep. de ene zegt dit en de andere weer iets anders. misschien heb je hier iets aan http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 http://www.zwangerschapspagina.nl/about27816.html
Mag gerust hoor.. komt verder niet in je bloedbaan ofzo! Heb het aan meerdere mensen nagevraagd (waaronder ook de vk hier op het forum) en het kan geen kwaad.. Ik ben ook van mezelf blond, maar hbe mn haar altijd donker/zwart geverfd.. toen eenmalig weer teruggeblondeerd (ik werd gek van die uitgroei in mn zwangerschap pff) maar nu is t nog een beetje oranje achtig..
dat het oranje is heeft niets met je zwangerschap te maken, dat komt dan gewoon omdat het niet goed genoeg ontkleurd is voordat je het geblondeerd of gekleurd hebt.
mn kapster wil t ook nog wel doen. zij doet nu opleiding verpleegkundige en krijgt dus ook les in kraamzorg e.d. en als t niet mocht deed ze t echt niet! collega die ook kapster is, wou t anders ook wel doen bij mij en die is zelf ook net zwanger geweest.
Ja Sarah dat snap ik zelf ook wel Zeg toch ook niet dat dat door de zwangerschap komt? Zeg alleen dat het nog wat oranje is gebleven en ik het nu dus opnieuw wil doen en vraag hier ervaringen
Ik ga nog steeds elke 3 weken naar de kapper om te verven en het pakt gewoon normaal en kwaad kan het ook niet hoor! alleen me gelnagels vielen er een voor een vanaf die hielden niet meer hahaha
Oohh echt? Bij zooooveel mensen gebeurt dat in de zwangerschap... Ik zet zelf gel- & acrylnagels en zoveel klantjes kon ik echt niks mee als ze zwanger waren... Mijn acrylnagels zitten, nou juist tegengesteld, MUURvast hahaha krijg ze er met geen mogelijkheid af! En nee heb mn haar de eerste keer nog donkerbruin/zwart geverfd, maar mijn haar groeit nu nog veel sneller dan normaal volgens mij en dan kwam die blonde uitgroei van mezelf (wat dan overigens net grijs lijkt) dus heb mn haar toen geblondeerd.. naja paar keer achter elkaar, want dat wil natuurlijk niet in 1 keer nu is er nog iets of wat een oranje gloed te zien (is wel al 8 weken terug ofzo) dus ga het nu nog een keertje doen.. heb ik mn eigen kleurtje weer terug
nou ik verf ze nog steeds donker en ja ze groeien wel sneller en moet wel wat vaker naar de kapper hahaha maar vind het niet zo erg want vind het heerlijk om naar de kapper te gaan jaa was echt erg me nageltjes eraf en ik was zo gewend aan die dingen voelde me in het begin zwaar kaal zonder me nagels hahaha dus dat is dan ook 1 van de eerste dingen die ik recht ga zetten als me dochtertje er is
hahahhaa dat lijkt me ook echt erg! Pff.. als ik er al ooit eentje af had vond ik het al vreselijk! Veel mensen verwonderen zich hoe ik uit de voeten kan met die nagels, nou ik kan niet meer zonder hoor haha
Ja ik vond het ook echt heel erg raar zonder nagels was net alsof ik alleen maar stompjes had hahahaha ik was zo gewend aan die dingen dat ik juist zonder nagels niet uit de voeten kwam
oke je mag dus wel gewoon blonderen.mij is verteld dat dat niet mag omdat er waterstof peroxide in blondeer zit.ik wil zo graag weer terug naar mijn hoog blonde haarkleur ik had er nu een spoeling in zitten en die is nu erg lelijk. **gaat nu naar potje halen**
nou zover ik weet mag het gewoon maar als het pakt is een tweede dus zou me tog even informeren dan bij de kapper