Blonderen jullie je haar nog?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door , 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

De vraag zegt het al ;)
    Blonderen jullie nog?
    Zo ja, hoe is het bij jullie uitgepakt?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat mag toch niet als je zwanger bent mijn kapster wil het absoluut niet doen

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben van mezelf al blond, maar waarom zou het niet mogen? Ik weet wel dat kleuren en permanenten soms kan mislukken tijdens je zwangerschap, misschien dat je daar met blonderen ook kans op hebt.

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
  5. Niet meer actief

Mag gerust hoor.. komt verder niet in je bloedbaan ofzo! Heb het aan meerdere mensen nagevraagd (waaronder ook de vk hier op het forum) en het kan geen kwaad..

Ik ben ook van mezelf blond, maar hbe mn haar altijd donker/zwart geverfd.. toen eenmalig weer teruggeblondeerd (ik werd gek van die uitgroei in mn zwangerschap pff) maar nu is t nog een beetje oranje achtig.. :(

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dat het oranje is heeft niets met je zwangerschap te maken, dat komt dan gewoon omdat het niet goed genoeg ontkleurd is voordat je het geblondeerd of gekleurd hebt.

7. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    mn kapster wil t ook nog wel doen. zij doet nu opleiding verpleegkundige en krijgt dus ook les in kraamzorg e.d. en als t niet mocht deed ze t echt niet!
    collega die ook kapster is, wou t anders ook wel doen bij mij en die is zelf ook net zwanger geweest.

8. Niet meer actief

Ja Sarah dat snap ik zelf ook wel ;)
    Zeg toch ook niet dat dat door de zwangerschap komt? Zeg alleen dat het nog wat oranje is gebleven en ik het nu dus opnieuw wil doen en vraag hier ervaringen

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Ik ga nog steeds elke 3 weken naar de kapper om te verven en het pakt gewoon normaal en kwaad kan het ook niet hoor! alleen me gelnagels vielen er een voor een vanaf die hielden niet meer hahaha

10. Niet meer actief

Oohh echt? Bij zooooveel mensen gebeurt dat in de zwangerschap... Ik zet zelf gel- & acrylnagels en zoveel klantjes kon ik echt niks mee als ze zwanger waren... Mijn acrylnagels zitten, nou juist tegengesteld, MUURvast hahaha krijg ze er met geen mogelijkheid af!

En nee heb mn haar de eerste keer nog donkerbruin/zwart geverfd, maar mijn haar groeit nu nog veel sneller dan normaal volgens mij en dan kwam die blonde uitgroei van mezelf (wat dan overigens net grijs lijkt) dus heb mn haar toen geblondeerd.. naja paar keer achter elkaar, want dat wil natuurlijk niet in 1 keer ;) nu is er nog iets of wat een oranje gloed te zien (is wel al 8 weken terug ofzo) dus ga het nu nog een keertje doen.. heb ik mn eigen kleurtje weer terug :)

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou ik verf ze nog steeds donker en ja ze groeien wel sneller en moet wel wat vaker naar de kapper hahaha maar vind het niet zo erg want vind het heerlijk om naar de kapper te gaan :p:p jaa was echt erg me nageltjes eraf en ik was zo gewend aan die dingen voelde me in het begin zwaar kaal zonder me nagels hahaha dus dat is dan ook 1 van de eerste dingen die ik recht ga zetten als me dochtertje er is :D:D

12. Niet meer actief

hahahhaa dat lijkt me ook echt erg! Pff.. als ik er al ooit eentje af had vond ik het al vreselijk! Veel mensen verwonderen zich hoe ik uit de voeten kan met die nagels, nou ik kan niet meer zonder hoor haha

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Ja ik vond het ook echt heel erg raar zonder nagels was net alsof ik alleen maar stompjes had hahahaha ik was zo gewend aan die dingen dat ik juist zonder nagels niet uit de voeten kwam :p

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke je mag dus wel gewoon blonderen.mij is verteld dat dat niet mag omdat er waterstof peroxide in blondeer zit.ik wil zo graag weer terug naar mijn hoog blonde haarkleur ik had er nu een spoeling in zitten en die is nu erg lelijk.

**gaat nu naar potje halen**

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Mag je in de 1e 3 maanden wel gewoon verfen. Ik verf me haar altijd kleur nr 3 met 6% waterstof....

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou zover ik weet mag het gewoon maar als het pakt is een tweede dus zou me tog even informeren dan bij de kapper ;)

17. Niet meer actief

Ja het mag wel gewoon hoor :D
    En bij mij is het wel altijd goed gelukt...

Deel Deze Pagina