BN'er en zwanger!

Discussie in 'De lounge' gestart door jeldou, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Ik kon het topic niet meer vinden dus maak ik maar een nieuwe ( of ik heb er overheen gekeken..)

    Katie Holmes is volgens geruchten ook weer zwanger!
     
  2. Niet meer actief

    zo die tom blijkt toch aardig vruchtbaar dan
     
  3. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Mmm, gisteren op 538 bij Evers staat op gehoord dat Katja Schuurman ook zwanger zou zijn. Later in de uitzending hadden ze Thijs Romer gebeld (man van Katja), maar die zei weer dat het een broodje Aap is, dus wat nou waar is...
     
  4. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier hadden ze het bij shownieuws ook al over. Ze zou nu dan 2 maanden zijn en de bron was degene die ook vorige keer had getipt over hun huwelijk. Misschien dat ze over een maand toch zegt dat het waar is omdat ze dan de 3 maanden voorbij zou zijn. ik ben benieuwd!
     
  5. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik vind die tom cruise echt verschrikkelijk, ik snap niet dat ze daar mee is getrouwd. Hij is helemaal wacko jacko geworden nadat hij bij nicole kidman vandaan is gegaan.
    Ik vind het allemaal maar creepy, die hele scientology church! (weet niet of je het goed schrijft)
    Je mag niet eens geluid maken bij de bevalling.. wat zal katie het zwaar hebben gehad!
     
  6. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Het gerucht was toch dat Tom ,Katie is dus wel zwanger geweest ,ik vindt het wel raar verhaal.
    Ook hoe hij zich bij Oprah gedroeg.

    Ally
     
  7. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Mag je geen geluid maken bij de bevalling?
    Nou, dat is best moeilijk. Tenminste, tijdens de ontsluitingweeen wel. Tijdens de persweeeen gaat het wel.... Zo was het bij mij wel in ieder geval.
    Maar hoe kunnen ze iemand nou verbieden geluid te maken tijdens een bevalling. Is zeker door een man bedacht?
    x
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Fayah Lourens is wel zwanger! En las ergens dat de te dunne Nicole Richie ook zwanger zou zijn! :S
     
  9. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Topic gevonden en omhoog gezet.

    Deze doe ik op slot.

    Kwebbel
     

Deel Deze Pagina