bobbel onderin bleek achteraf geen baarmoeder te zijn....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Aan het begin van de zwangerschap voelde ik onderin een kleine bobbel zitten. Volgens veel mensen hier op het forum was dat mijn baarmoeder. Nu, enkele weken later voel ik die bobbel op precies dezelfde plek zitten, en is niet groter geworden ofzo. Het zit net boven het schaambot. Mijn baarmoeder daarintegen is wel flink gegroeit, en zit volgens de gyn al bij mijn navel. Daarom heb ik gisteren es bij de gyn gevraagd wat die bobbel is, vooral omdat veel meiden van het forum ook zeiden dat dat de baarmoeder was, was ik nu toch wel benieuwd wat het dan wel is.. Maar het bleek mijn blaas te zijn, die je door de zwangerschap voelt!
    Ik had de hele tijd gedacht dat het echt mijn baarmoeder was... :rolleyes:

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    15.871
    2.012
    113
    Brabant
    haha, nou ja, gelukkig is het niks ergs.. dat dacht ik nl toen ik je titel zag....:)

Ik heb mn bm ook nooit kunnen voelen, nou ja, in het begin dat he?:)

3. Niet meer actief

nu de gyn verteld heeft hoe ik het kan voelen, voel ik mijn baarmoeder ook. Hij ligt echt al bij mijn navel.. Maar goed, ik dacht altijd dat die bobbel de baarmoeder was... *zucht*

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hahaha, das wel heel wat anders...bm of blaas.
    nog nooit van gehoord trouwens dat je je blaas als een bobbel in je buik zit..

5. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Ik dacht ook hoor dat die harde bobbel mijn baarmoeder was, maar die groeit idd niet echt. En ook bij mij zit mijn baarmoeder inmiddels bij mijn navel. Dus ik snap je helemaal, wel goed om even te weten voor alle zwangeren, zodat je niet denkt dat je baarmoeder niet groeit....

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    ach joh...ik heb n paar maanden mn moederkoek lopen aaien ipv de baby :)
    Ik bleek nml mn placenta aan de voorkant te hebben deze keer. Voelde daar altijd wat zitten en dacht al nou dit kleintje heeft wel n erge voorkeur van houding... :rolleyes:

Deel Deze Pagina