Bobbi-Shoes (Van Haren) - ervaringen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.888
    4.387
    113
    Voor die paar weken (dagen?) mooi weer die we nog gaan krijgen, wil ik voor de kleine man graag een paar sandaaltjes kopen. Hij draagt nu zijn leren slofjes met zijn blote voetjes, maar met warm weer vind ik dat niet ideaal, zeker niet als ze nat worden (geeft enorm af :cool:). Ik zag sandaaltjes bij Van Haren van Bobbi's, maar is dat wat? Ik wil er niet te veel aan uitgeven. Hij heeft ook al Bunnies, maar die zijn dicht en dat is met warm weer ook niet fijn....
     
  2. Appel28

    Appel28 Bekend lid

    28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb teva's. Echt hele lelijke sandalen maar met dit weer ideaal. Kunnen nat worden en er zit een degelijke zool onder. Misschien via mp?
     
  3. Wasrek

    Wasrek Actief lid

    3 jun 2015
    454
    1
    0
    Wij hebben bobbi sandaaltjes en die bevallen prima. De zooltjes zijn wel wat dik en stug maar de kleine man loopt er prima op en wil ze de hele tijd aan.
     
  4. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Persoonlijk vond ik die van Bobbi Shoes veel te stijf. Heb daarom een paar Teva's gekocht :)
     
  5. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.260
    3.497
    113
    Ik heb ze voor mijn zoontje, maar die loopt nog niet.
    Hij draagt ze dus alleen voor de 'sier' in de wandelwagen en op de fiets.
    Maar wat hierboven wordt gezegd, ze zijn inderdaad erg stug, flexibiliteit in de zool is ver te zoeken.
    Had mijn zoontje gelopen dat had ik zeker voor de duurdere gegaan, maar dat vond ik nu dus een beetje onzin, omdat hij nog niet loopt.
    Met Teva heb ik geen ervaring.
     
  6. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Het eerste waaraan ik dacht bij Bobbie Shoes is dat ze niet van leer zijn dacht ik (en daarom goedkoper dan de Elephanten bijv). Nu maakt dat niet van leer zijn met open schoenen iets minder uit, omdat de voeten dan toch wel kunnen ademen. Maar met een net lopend mannetje zou ik geen stugge zolen aantrekken.
    Dochter heeft ook Teva's (via marktplaats) en die hebben een erg flexibele zool! Als je Teva's tweedehands koopt let dan wel dat de maat niet erg klopt, dochter heeft Teva's maat 20.5 en andere schoenen maat 22-23.
     
  7. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.888
    4.387
    113
    Thanks! Ik hoor het al, stugge zolen. Dat wordt dus niks. Ik zoek verder!
     
  8. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zijn inderdaad wat stug de sandalen helaas, terwijl de dichte schoentjes soms wel wat soepelere zolen hebben. Zou dan voor Elefanten gaan, zijn qua prijs maar iets duurder, maar wel heel fijn en helemaal van leer.
     
  9. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Wij hebben sandaaltjes van croccs. Nee, niet die logge instappers, maar rode sandaaltjes waar de tenen vrij zijn en met klittebandsluiting. Ze kunnen nat worden, ook erg handig omdat je ze vaak alleen aantrekt als het echt warm waterspetter-weer is. Èn de zolen zijn soepel, dat vind ik ook erg belangrijk.
    Wij hadden eerst teva's, ondanks dat ik ze een beetje suf vond. Maar zl liep er niet lekker op want zijn kleine teentje piepte steeds naast het bandje.

    bol.com | Crocs Crocband II - Slippers - Kinderen - Maat 22 - Rood | Sport en Vrije...

    (Ik zou wel even verder zoeken, want misschien zijn ze elders goedkoper)
     

Deel Deze Pagina