hoi meiden! ik ben heel benieuwd welke bodybutter jullie gebruiken! ik heb namelijk een keer 1 gehaald bij de bodyshop , maar rook zo naar kokos dat ik die niet meer op wilde. heb er ook eentje van eigen merk van kruidvat , maar daar ruik ik enorm naar olijven van! en dat vind ik ook niet echt lekker. Van kruidvat heb je er nog 1 maar dat is ook kokos. zijn die anderen van de bodyshop ook zo sterk van geur?
Ik heb er voor mijn verjaardag eentje van Etos merk gehad (dacht mango geur ) maar die ruikt gelukkig niet sterk en vind het erg lekker spul
ok! ja ik vind het ook zo lekker om te smeren... maar vervolgens voel ik me een complete olijf! en die geur is zo sterk!
Ik heb ook een cocos body butter van greenland! En ja ik ruik ook heel erg naar cocos, maar dat vind ik juist super lekker
ik heb nu die van kruidvat eigen merk satine body cream (of zoek je echt butter) ik heb ook onlangs die van yves rocher gehad en die rook heerlijk naar kamille ik heb geen standaard favoriet koop gewoon de geur waar ik op dat moment heerlijk vindt
Van de Action, in een paars doosje die naar Lavendel ruikt.. Kost maar 3,57 (ik vond dat best duur maar iedereen zei dat dat heel goedkoop was voor zo'n groot potje ) Oh, en die van Hello Kitty vind ik ook echt heeeerlijk ruiken!
ik heb/had die met notengeur van de bodyshop...zoooooooooo lekker.......binnenkort weer even nieuwe halen...
Ik gebruik deze ook en vind m heerlijk! Maar smeer niet mijn hele lichaam er mee in misschien dat dat scheelt qua geur. Verder geen advies, sorry.
Bodyshop heeft onwijs veel verschillende geuren wat betreft de bodybutter Er zijn ook minder erg opvallende geuren zoals de aloe, vitamin E, Hemp, Moringa (errug lekker) Morrocan rose (ook echt goddelijk) Maarja alle op vruchten gebaseerde artikelen van bodyshop zijn redelijk sterk van geur volgens mij..
Ik heb deze van vaseline vaseline body butter - Google zoeken (de bruine pot) hij ruikt een beetje naar cacao heel lekker ik smeer elke keer ook mijn buikje er mee in
Die van mij is wel sterk van geur, maar ik vind 'm ook heel erg lekker, je krijgt er een lekkere zachte huid van en hij maakt je huid ook nog strakker Ik gebruik Palmer's cacao body butter sterke chocoladegeur, maar daardoor geniet ik er eigenlijk alleen maar meer van Hij is trouwens in ieder geval verkrijgbaar bij de etos en hij kost ongeveer 5 euro (maar zeer goed smeerbaar, je kunt er een hele tijd mee!)
Ik gebruik Cien van de lidl. Een hele grote pot voor 5 euro (hebben ze niet standaard in hun winkel maar met bepaalde weken) de bste bodybutter die ik heb gehad (heb er een aantal gebruikt) heb droge huid en dit helpt heel goed daarvoor.
helpt het echt iets dat je huis strakker wordt, ook je buik dus had er nog niet van gehoord en heb e rmeer er ervaring mee
Ik heb het gevoel (zeker weten doe ik het niet) dat mijn buik wel iets strakker wordt van de bodybutter en dat littekentjes echt iets minder zichtbaar worden! maar misschien zie ik ook wel wat ik wil zien dit gevoel heb ik alleen bij de Bodybutter ik gebruik de bodylotion ook, maar die helpt niet echt bij je huid wat strakker te maken, maar ook erg lekker!
dank je voor de uitleg ga het zeker wel proberen misschien eerst maar een goedkopere versie kruidvat ofzo