Boeken over zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Er zijn genoeg boeken over zwanger worden, en alles eromheen, maar ik vraag me af: is het de moeite om zo'n boek te kopen of niet? Staan er echt dingen in die je nog niet weet, of staat er net zoveel in als wat er op allerlei internetpagina's staat?
     
  2. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb pas een boek gekocht: vruchtbare dagen. ik vond het boek interessant. lekker even relaxen met zo boek. ging wel over ivf, heb daar zelf niks mee want heb geen ivf behandelingen ofzo. maar wilde toch weten hoe dat allemaal zat. ik heb meerdere boeken gekocht, en de meeste dingen staat natuurlijk wel op internet. maar vind het soms echt heerlijk om een boek te lezen, en even nie achter de laptop te zitten.

    groetjes sannniee
     
  3. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dat is ook wel zo inderdaad, je kunt gewoon rustig op de bank gaan zitten. Maar die boeken zijn best wel duur, vandaar dat ik me afvroeg of je echt iets mist als je geen boeken koopt.

    Zijn er nog andere boeken die aanraders zijn?
     
  4. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb ook wat boeken maar dan gewoon via marktplaats gekocht....

    grtjes
     
  5. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik heb het boek " Zwanger worden" van Mariel Croon. Heel leuk om te lezen. Er staan veel beschrijvingen in over kinderwens, zwangerschap en ook als je niet zo makkelijk zwanger raakt.
     
  6. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik heb ook die van Mariel Croon en ik heb er heel veel aan gehad. Er wordt vanalles uitgelegd over vruchtbare dagen, hoe de eisprong werkt, en de bevruchting etc. maar ook behandelmethodes voor als het niet vanzelf gaat, echt een goed boek vind ik.
     
  7. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Ik heb ook zwanger worden van mariel croon.
    Goed en duidelijk boek met veel info!
    Je kunt de boeken ook goed via marktplaats kopen, die van mij had ik voor €10 terwijl hij in de winkel €27,95 kost! En hij ziet er als nieuw uit ;)
     
  8. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja ik heb dat boek ook. en die is inderdaad erg interessant.. hij is inderdaad wel duur, maar is erg dik en kan er veel informatie uit halen ;)
     
  9. katje81

    katje81 Fanatiek lid

    17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik heb het boek Zwanger met Ouders van Nu uit de bibliotheek gehaald
    Een prettig boek om te lezen als je al zwanger bent.

    Ook heb ik een boek van de consumentenbond uit de bibliotheek gehaald
    Ik weet de precieze titel niet ; iets met Praktische gids. Dat gaat heel 'zakelijk' in op het financiele gedeelte en wat je allemaal nodig hebt en regelen moet als je zwanger bent



    Verder leuk om te lezen:
    Baby ! van Aukje van Ginneken
     
  10. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Marktplaats is een goed idee! Ik ga gelijk even kijken!
     
  11. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb vorige week ook het boek Zwanger worden van Ouders van Nu gekocht, het was 12,95 bij de bruna. Zeer interresant, heb nog maar een stukje gelezen maar aangezien mijn :evil: vandaag gekomen zijn, ga ik me er nu wat meer in verdiepen.

    groetjes
    conny
     
  12. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik heb helemaal in een deuk gelegen toen ik het boek van Kluun las;

    "Help; ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt''! Errug leuk, ook nog informatief.

    Sandra
     
  13. katje81

    katje81 Fanatiek lid

    17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Een aanrader super, helemaal mee eens :D
     
  14. Linda1980

    Linda1980 Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik heb ook het boek van Mariel Croon. Heel nuttig nu we volop in de mmm zitten. Daarvoor ook wel hoor ;) , maar nu heb ik toch iets meer het gevoel dat ik 'm soms ook echt ff nodig heb om me gerust te stellen dat het ècht ooit nog wel goed gaat komen bij ons!
     
  15. babydreamz

    babydreamz Nieuw lid

    22 aug 2007
    1
    0
    0
    Ik heb het Boek van anne Daens, Jouw zwangerschapsbijbel. daar staat eigenlijk alles in, van de bevruchting door heel de zwangerschap. Is wel duur maar vond het zeker de moeite.
     
  16. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik had dat boek een jaar geleden ook gekocht met de bedoeling het boek aan mijn mannetje te geven nadat ik positief zou testen... resultaat: het ligt nog altijd in de kast... ik denk dat mijn mannetje nu ondertussen wel al razend benieuwd is naar wat er in godsnaam in die envelop zit :D

    Maar ik wacht braaf af (al heb ik stiekem al enkele deeltjes gelezen en is het boek echt gíéééren :D)
     
  17. Anneke82

    Anneke82 Bekend lid

    12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland

    Om die reden ligt ie ook bij mij in de boekenkast! Eens zal de dag komen dat er een strikje omheenkan :)!
     

Deel Deze Pagina