Hoi hoi ik ben vandaag lid geworden van de bieb,ben normaal helemaal niet zon lezer,maar ben net begonnen aan een boek ik was 12 en fietste naar school,en kon echt niet stoppen met lezen.. Wie weet nog meer van dit soort boeken.. Me mannetje zei net ga nu maar op de pc want nu ben je zo stil hahaha.. Als hier al een topic over is,kunnen jullie mij dan e url geven,heb net al lopen zoeken maar kon het niet vinden Groetjes
Misschien moet je vertellen wat het genre van dit boek is? Met alleen een titel kunnen we niet zo veel denk ik. Elmo
Ik ben zelf erg fan van de schrijfsters Sophie Kinsella, Anita Verkerk en Jill Mansell. Het zijn gewoon lekkere boeken om mee op de bank of in de tuin te duiken. Als ik eenmaal in één van hun boeken begin kan ik niet meer stoppen... Veel leesplezier!
het gaat over dat meisje die is ontvoert door mark detroux.. heb ook een boek ligen gaat over een kindje dat word mishandeld en sexueel misbruikt enzo.. zoeiets?
dankjewel zaza en elmo.. ik ga zometeen ff google,en alles opschijven welke ik leuk vind en dan snel weer na de bieb haha
Hoi, ik lees ook veel. Ik hou echt van spanning. bijv. Nicci French, Simone vd Vlugt, Rene Appel, Ik ben zelf ook lid van de bieb wat ik hier alleen jammer vind is dat het veel oude boeken zijn, ik koop nu vaak mn boeken via marktplaats dan heb je toch een beetje de nieuwere voor niet zoveel geld.
al de eerder genoemden en misschien het boek over de eper incest-affaire? Dat heeft op mij veel indruk gemaakt destijds. Ow en natuulk "kwam een vrouw bij de dokter" van Kluun
die heb ik vandaag bestelt.. ben alle boeken even aan het google nu en gelijk aan het opschijven.. als jullie op meer komen laat het me maar weten hahaah
het is eigenlijk een boek voor jonge meiden in de puberteit, maar toch... Chatroom. Gaat over 2 meiden die gaan chatten en afspreken met .... is geschreven door een oud rechercheur. Verder de boeken van jonge Nederlandse schrijfsters... de eetclub vaN Saskia Noort, ook haar andere boek Boeken van Simone van der Vlugt boeken van Heleen van Rooyen lezen ook wel makkelijk weg en lekker en simpel: boeken van Jill Mansell en KLUUN
Dat zijn biografieen,ik lees ze ook mega veel bij ons in de bieb staat dat genre vooral bij de studieboeken. Boek over die Eper incest heb ik weggelegd,ik werd er ale: van,zo zielig! En Kluun is zo mega goed..Tranen met tuiten gehuild!