Boekenpraat

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lalaatje90, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Leuk topic!
    Ik houd ook erg van lezen en lees op een e-reader. Ben nu bezig in het vierde deel van Zeven Zusters, echt een aanrader die serie!

    Verder houd ik van thrillers, zoals Tess Gerritsen, Esther Verhoef, Katrin Slaughter etc. En de boeken van Nora Roberts lezen ook lekker weg vind ik.

    Houden jullie bij welke boeken jullie hebben gelezen? En hoe doen jullie dit? Ik moet dit ook gaan doen, want ik weet het soms echt niet meer en kom er dan tijdens het lezen achter...
     
  2. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Ik lees ‘alles’ van Saskia Noort, Suzanne Vermeer, Esther Verhoef etc... De laatste van Suzanne Vermeer was heerlijk en in een dag uit.
    Verder lees ik veel oorlogsboeken. Ik ben lid van een boekenclubje (met vriendinnen,familie en kennissen) wij hebben een Dropbox met elkaar, een soort digitaal biebje.
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.811
    7.140
    113
    Vrouw
    Hier ook echt fan van Karin Slaughter! Heb haar nieuwste boek al gereserveerd :D
     
  4. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ik hield enorm van lezen, maar sinds ik een peuter én een baby heb komt het er echt te weinig van. Maar er bleek een uitkomst te zijn: luisterboeken. Nooit gedacht dat ik hier fan van zou worden, maar nu luister ik echt veel naar luisterboeken als ik bezig ben :thumup:. Onder de douche, als ik mijn make-up doe, sta te koken etc. Dus ik lees ze niet fysiek meer. Telt het dan ook? :roflmao:

    In mijn boekenkast hier op zolder heb ik een goudmijn aan Tess Gerritsen boeken staan.

    Ik ben groot fan van boeken van Lisa Gardner, Deon Meyer en is mijn meest favoriete Roman van Alex Boogers (alleen met de goden).

    Ojaaaaaa en de rebound serie van Willem Asman! :thumup:

    De laatste tijd ben ik helemaal verslingerd aan thrillers, maar romans ben ik ook in thuis!
     
  5. Patatje1982

    Patatje1982 Actief lid

    31 dec 2014
    426
    206
    43
    Vrouw
    Ohhh, ik ben gek op lezen. Voornamelijk thrillers. Probeer elke dag wel een paar hoofdstukken te doen voor ik ga slapen. Kan ook uren op Bol.com kijken naar boeken die nog gaan uitkomen, leuke deals, nieuwe schrijvers etc. haha!

    My all time favourite is James Patterson. Maar ook Karen Rose, Karin Slaughter, Tess Gerritsen, MJ Arlidge, Lars Lepler, Mo Hayder, Daniël Cole, BA Paris.

    Ik lees nu Horen, Zien, Zwijgen van JD Barker.
     

Deel Deze Pagina