boen- schrobmachine keramische tegels

Discussie in 'De lounge' gestart door An79, 13 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.091
    573
    113
    Goedemorgen,

    Wij hebben keramische tegels en het is echt een drama om ze mooi schoon te houden. Er lijkt een laagje op te komen, die er niet afgaat met een simpel dweilbeurtje, maar echt alleen weggaat door hem bijna te schuren met een soort Cif.
    Ik maak alleen schoon met schoonmaakazijn, echt een heel klein scheutje en dweil daarna nog na met water, dus het kunnen geen resten van schoonmaakmiddel zijn.
    Voor de vloerenwinkel waar wij de vloer hebben gekocht, is het ook een raadsel.
    Wij hebben de vloer al een paar keer op laten knappen door een professioneel bedrijf, maar dit loopt wel in de papieren op. En eigenlijk moet het gewoon maandelijks gebeuren.
    De vloer is pas 2 jaar oud en ik ben er echt wel een beetje ziek van. Nu zoek ik toch echt een manier om hem zelf, op een niet al te ingewikkelde manier, schoon te kunnen maken.
    Nu ben ik opzoek naar een boen/schrobmachine, maar de prijzen liggen zo uiteen. En een beetje betaalbaar zou wel fijn zijn. Eigenlijk wil ik er maximaal 500,- aan uitgeven.
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij iets kan aanbevelen?
    Alvast bedankt.
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hier het zelfde probleem. Eens in d zoveel maanden schuren we de vloer met een schuur bezem. Daarna met de waterstofzuiger erover, dweilen en dan bijhouden. Maar ja dat bijhouden..

    Hier is het ook echt weer hard nodig
     

Deel Deze Pagina