Boer zoekt vrouw 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blossom85, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Ja je zag ze ongemakkelijk doen idd.. en dat cadeautje zo lief!
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  2. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Okee, mijn analyse:
    Jaap en Marian komt wel goed denk ik. Die stralen allebei.
    Steffi en Roel vind ik net twee dertienjarigen die voor het eerst verliefd zijn haha, zo ongemakkelijk. Maar ze blijven denk ik wel bij elkaar. Ze zijn echt tot over hun oren verliefd.
    De anderen gaan het niet redden ben ik bang. Marnix en Janneke twijfelen allebei. Die gaan botsen gok ik.
    Michelle en Maarten zeg ik gevoelsmatig dat het hem niet gaat worden. Niet echt een reden, maar onderbuikgevoel. Wim en Marit zijn nu best leuk samen maar ik denk dat Marit op een gegeven moment op Wim uitgekeken raakt. Ze zijn te verschillend.
     
    Stringetje, Waxinelichtjes en Athina vinden dit leuk.
  3. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    @olleke jij nog een mooie review van de aflevering van zondag? :p
     
    olleke vindt dit leuk.
  4. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.606
    3.853
    113
    Ik vond het een duffe uitzending. Na vorige week had ik hoop op wat mooie vonken die her en der overvliegen en eindelijk wat spanning geven.....
    Wim en Marit denk ik dat het nu nog wel leuk hebben samen, maar op langere termijn verwacht ik dat Marit het toch niet meer zo leuk vindt.
    Steffie en Roel hebben het zonder camera's denk ik heel gezellig, maar voelen zich heel ongemakkelijk met de camera erbij. Ook best sneu als je elkaar na weken weer ziet en dat er dan een camera bij staat! Ik snap dat ze zich ongemakkelijk leken te voelen.
    Maarten en Michelle....ik weet het niet. Zij is niet erg gemakkelijk en hij is superlief. Hopelijk laat hij niet over zich heen walsen door haar.
    Jaap en Marian houdt op termijn geen stand denk ik. Klef stel. Het zijn geen pubers! En was het nou verliefd of een vlieg?
    En Marnix...ik had eigenlijk gedacht dat hij Bettine zou kiezen. Alhoewel zij misschien te zacht voor hem is. Maar Janneke twijfelde vorige week al en dat bevestigde ze nu ook weer, zelfs al voor de keuze. Vond het ergens wel lullig dat ze wel doorging, want voor mijn gevoel liet ze eigenlijk doorschemeren dat ze het niet zoveel kans gaf...en Marnix heeft dat zelf eigenlijk ook bevestigd. Klonk al niet goed dat ze een pauze hadden ingelast meteen na het keuzemoment.
    Hoop dat er volgende week bij de citytrips nog wat spannends gebeurd, want tot nu toe is het wel 1 vd saaiste seizoenen.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  5. Mempie

    Mempie Actief lid

    2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    Janneke is zo negatief, vind het maar vreemd dat ze bleef tot aan keuzemoment en ze neemt marnix niet zoals die is. Alsof 't 'n klein kind is. Oke zo is die af en toe ook maar zij gedraagt zich als zijn moeder. Bertine had veel beter gepast. Domme keuze. Als Janneke terug gaat kijken en ziet hoe hij en Bertine waren samen ziet ze zelf ook wel denk oh ja tussen hun was het niet zo platonisch. En dan de opmerking, ja ze verschillen zo, zowel karakter als lichamelijk ofzo? Ook soort lullig

    Denk dat alleen Steffi met Roel stand houd
     
    conejita, Stringetje en Huismuisie vinden dit leuk.
  6. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Wat zijn Roel en Steffi leuk!!! Ze zit al heerlijk aan hem te plukken.

    Ik denk dat Wim Marit leuker vindt dan andersom. Zij is nog zo studentikoos en haar vriendinnen ook. Heel anders dan hij.

    Marnix.... dit wordt 'm niet.

    Jaap wordt 'm ook misschien niet.
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.209
    113
    conejita en Schuurpapier vinden dit leuk.
  8. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Hmmm ik vind het wel een tenenkrommend seizoen hoor. Zo lauwtjes allemaal!!

    Wim en Marit lijken nu erg leuk samen, maar denk dat zij op termijn te veeleisend voor hem is.
    Jaap en Marian, dat houdt geen stand denk ik ook. Marian is te wanhopig, loopt zo achter hem aan. En de omgeving past haar denk ik ook niet, als ze het Ooosten achter zich moet laten. Hij had beter Petra kunnen kiezen.
    Michelle en Maarten dat wordt m ook niet denk ik. Zij is echt een prinses op de erwt zeg! Heb me doodgeërgerd aan haar zenuwachtige lachje en dat gecommandeer naar haar mannen. En nu weer, ene moment moet hij haar vasthouden, andere moment moet ie wegwezen met z’n hand.
    Marnix en Janneke, jeetje dat gaat m echt niet worden. Hij is ook wel een onmogelijk figuur zeg, pffffffffff. Zij irriteert zich veels teveel aan hem.
    Steffi en Roel gaan het wel redden denk ik, zijn wat onwennig vanwege de camera denk ik ook, maar wel super verliefd en echt een héél leuk stel!!
     
    Palmpje en conejita vinden dit leuk.
  9. fafa

    fafa Niet meer actief

    Da's niet helemaal eerlijk he. Als je koorts hebt komt dat in golven. En tijdens zo'n "hittegolf" moet ook niemand bij me in de buurt komen hoor, want die mep ik (bij wijze van)
     
  10. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ja, maar waarom ga je in godsnaam dan op citytrip? Ziek dan eerst uit.
    En ja, je kunt ziek zijn, maar hoef je je nog niet zo te gedragen als een prinses op de erwt tegen je hagelnieuwe verkering, toch?
     
    conejita vindt dit leuk.
  11. fafa

    fafa Niet meer actief

    Omdat er een draaischema klaarligt, een stuk of 6 tickets zijn geboekt (voor de crew) etc. Ik zou me ook lullig voelen om de opnames in de war te schoppen, denk ik. Zou mezelf dan maar een beetje oppeppen en gewoon gaan. En er dan achteraf spijt van hebben :roflmao:
     
  12. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Vraag me af of dat echt het probleem is. Er is geld genoeg lijkt me, en ze willen ook leuke tv en geen zieke hond die op de bank ligt toch? En ja, jezelf oppeppen. Moet ze dat ook doen! :roflmao::|
     
  13. fafa

    fafa Niet meer actief

    Nee hoor, niet bij de pubieke omroepen, daar wordt ieder jaar bezuinigd. Ik denk dat als ze aan had gegeven te ziek te zijn, we een voice overtje van Yvonne hadden gekregen dat de citytrip helaas niet door kon gaan en we M&M over 2 weken weer terugzien in de hoe-is-het-nu-met aflevering. Maar dat is speculatie.
    En ik denk dat het op de bank ziek liggen zijn vast niet je enige irritatiepuntje bij Michelle is ;)
     
    conejita vindt dit leuk.
  14. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.945
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zat me ook te irriteren aan Michelle in het hotel.Stel het dan gewoon uit want geld zal echt geen probleem zijn in televisie wereld en anders pep je jezelf maar een beetje op, wat PCM en wat Brufen en dan zing je het wel weer een aantal uren uit.
    Wat een irritant mens is dat zeg, ze is vooral moeilijk voor zichzelf maar ik denk dat ze een man echt onmogelijk kan maken. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan
     
    Koektrommel en Verw8 vinden dit leuk.
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.209
    113
    Maar ze waren net aangekomen toch? Weet even niet waar ze naar toe waren maar de reis zal ook wel meegespeeld hebben. En misschien was er bij vertrek nog niks aan de hand
     
  16. fafa

    fafa Niet meer actief

    Nee joh... het is zelfs onderwerp van politiek debat of een amusementsprogramma als BZV überhaupt gemaakt zou mogen worden van belastinggeld, en of dat geld niet alleen naar journalistieke en educatieve programma's moet gaan. Onnodig geld uitgeven kan BZV zich echt niet veroorloven. Dan tekenen ze hun eigen doodsvonnis.
    En praktisch gezien: die hele crew (of een andere crew) moet dan ook maar op een later moment beschikbaar zijn, evenals camera's en geluidsmaterialen etc. Dat regel je niet even in een half uurtje.

    Ik zou het juist divagedrag vinden als ze af zou zeggen vanwege haar keelontsteking. Respect dat ze toch gegaan is.
     
    conejita en olleke vinden dit leuk.
  17. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    @fafa ja dat klopt, erger me kapot aan haar gedrag.

    @Anouk2005 dat denk ik ook, die is voor een man onmogelijk om mee om te gaan, tenzij je compleet over je heen laat lopen o_O
     
  18. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Wie kijkt er nog meer?
    Tis weer een zoetsappige aflevering met weinig drama tot zover
     
  19. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Jaap. Denk echt dat het niks gaat worden. Erg 'we zijn al 40 jaar getrouwd' houding. Spat niks vanaf.

    Wim. Wordt ook niks denk ik. Veel te sappig en soft voor Marit.

    Steffie. Ja, top. Niks meer aan doen!

    Michelle. Denk dat ze te bazig is. Alles draait om haar. Maarten zal het snel zat zijn denk ik.

    Marnix. Zie geen vonkje, niks.

    Nou. Lekker negatief zeg!:|:oops::(
    Hopelijk zit ik er heel erg naast.
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  20. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.209
    113
    Marnix en Janneke :|
     

Deel Deze Pagina