boertjes

Discussie in 'Voeding' gestart door lunaatje, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hallo,
    mijn zoontje van 3 maand krijgt nutramigen wegens reflux/krampen en moeilijke stoelgang.omdat het dunnen melk is verdik ik het met 1 schepje gelilact en voor de stoelgang geef ik orthiflor start.
    ik gebruik de dr.brown flessen en hij doet ongeveer 15 minuten over zijn flesje.nu blijft hij heel lang boertjes laten.ik hou hem een half uur recht na de voeding en daarna nog in de relax,maar na 2u komen er nog boertjes en soms wat melk....
    hoe kan ik dit beter verhelpen??
    hij krijgt ook al s'morgens en s'avonds 1.5ml zantac.
    de melk nog verdikken gaat niet,want zijn stoelgang is nu nog soms heel hard.
    iemand tips??
    vind het zo erg voor hem,soms wordt hij gewoon wakker door de boertjes die dwarszitten
     
  2. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wat hier wilde helpen is Infacol... Zorgt dat alle kleine belletjes lucht verzameld worden en dat het 1 grote boer (of scheet) wordt!
    Was hier in ieder geval wel succesvol!
     
  3. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Probeer eens Johannesbroodpitmeel i.p.v. Gelilact. Dat is een stuk minder 'chemisch', gaat ook spugen tegen.
    Boertjes kun je ook voorkomen door te zorgen dt er geen lucht in de ingetikte melk komt. Dus niet schudden met de fles, maar omroeren met schone vork of fles rollen.
     

Deel Deze Pagina