Bolle buik tijdens menstruatie spiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door KaatjeB, 1 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Goedemorgen,

    Titel is wel heel beknopt. Maar ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die ook tijdens wanneer de menstruatie zou moeten komen en een spiraal hebben dan een bolle buik krijgen. (En gevoelige borsten)
    Is dat dan vtv geweest? Bijv: bolle buik betekent dag daarna ongesteld, of dag van de menstruatie een bolle buik?
    Ik hoop dat ik zo een beetje goed heb kunnen uitleggen wat ik bedoel.

    Groetjes!
     
  2. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.289
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik snap hem en ja dat heb ik. Zo erg dat ze dan wel eens vragen of ik zwanger ben. Ik heb normaal een hele platte buik namelijk. Het is bij mij trouwens vanaf ongeveer 2 dagen ervoor en gedurende mijn menstruatie.
     
  3. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Ja dat heb ik dus ook. Een maand of vier is er niks bij haha
    Nu heb ik mijn spiraal dus laten verwijderen en weet dat ik 14-9 zo’n ontzettende dikke buik had. Normaal altijd een cyclus van 28 dagen dus benieuwd of ik mijn ei zelf kan voorspellen. Maar weet niet of het voor of tijdens de menstruatie is. Daarom op zoek naar mensen die het ook hebben.
    Ik zat nu al te denken na plaatsen dat ik waarschijnlijk gewoon te ongeduldig ben en eerst maar de eerst volgende menstruatie moet afwachten.. ;)
     
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    koperspiraal?

    ja ik heb het hier wel eens. Maar dan is het de volgende ochtend weer normaal. Merk dat Mn darmen ook gevoeliger reageren op alcohol en koolzuurhoudende dranken.
     
  5. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    @Huismuisie nee ik had de Kyleena. Dus kreeg niet daadwerkelijk mijn menstruatie maar wel 1 keer per maand een bolle buik en volle borsten
    Heb eigenlijk niet andere dingen wat gemerkt.
     
  6. Fleurx

    Fleurx Lid

    14 mei 2019
    33
    1
    8
    Vrouw
    Ik heb ook een kyleena sinds februari. Ik heb ook af en toe last van een opgeblazen buik. Dat komt bij mij samen met wat bruine afscheiding. Dat zou dan mijn “menstruatie” moeten voorstellen denk ik.
     

Deel Deze Pagina