Bolletjes in Bambix sinaasappel banaan 12+ pap

Discussie in 'Voeding' gestart door Anne1001, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1001

    Anne1001 Bekend lid

    29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    hoi meiden,

    Ik heb voor mijn jongste in de ochtend altijd een papflesje. Sinds hij 1 is koop ik altijd gewoon een standaard 7 granen ontbijtpap. Nu heb ik een pak Bambix pap gekregen, sinaasappel banaan smaak. Ik ging er van uit dat dit ook gewoon een gladde pap zou zijn, maar in de pap zitten kleine bolletjes. Na het mengen met warme melk drijven deze bolletjes er boven op en mengen dus niet goed. Blijven vervolgens in de speen hangen en mijn kinderen hebben mijn zeefje in de mond geërfd, hij filtert alles uit zijn mondje :p Ene grote papbende. Dus met de lepel geven is ook geen succes.

    Gebruikt iemand deze pap en weten jullie of die bolletjes er in horen? Hij is nog niet over de datum maar ik vraag me nu toch af of het wel goed is.
     
  2. Alayna

    Alayna Actief lid

    25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Die bolletjes horen er in en is ook de reden dat wij gewoon de granen versie van bambix kopen. Mijn dochter moet ook niets van stukjes in glad eten hebben (zoals die bolletjes of stukjes fruit in yoghurt)
    Dit is dus echt een pap om met de lepel te geven, of in mijn geval weg te geven ;)
     
  3. Anne1001

    Anne1001 Bekend lid

    29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ah, dank je wel! Vandaar dat ik hem waarschijnlijk gekregen heb :D
    Nou, dan maar gewoon het andere pak open trekken :p
     
    Alayna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina