bon voor dvd schermen intertoys

Discussie in 'De lounge' gestart door schorpioentje82, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioentje82

    schorpioentje82 Actief lid

    13 mrt 2008
    234
    14
    18
    Begin juni heb ik bij een 3 daagse aanbieding van de intertoys 2 dvd schermen gekocht. Ideaal voor de vakantie.
    Helaas zijn ze nu dus alweer kapot. Geen idee waar het aan ligt, maar opeens doen ze helemaal niks meer.
    Nu ben ik dus de bon kwijt geraakt :( dom dom, waarschijnlijk bij het oud papier terecht gekomen :(

    Nu zijn we vandaag terug gegaan naar de intertoys, maar ja die konden niks voor ons doen. Ook heb ik het contant betaald.

    Wie oh wie heeft er toevallig nog een bon liggen waar ik een copietje van mag hebben?

    Goede les voor een volgende keer. Altijd gelijk alle bonnetjes veilig opbergen!!
     
  2. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Is dit geen fraude? Ik heb er geen verstand van, maar kreeg dit te horen toen ik dit ooit wilde doen.

    En anders even intertoys hoofdkantoor bellen, hoofdkantoor kunnen zoveel meer voor je betekenen dan winkels.
     
  3. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    waarom stuur je niet naar het hoofdkantoor van Intertoys een brief met uitleg en vraag je wat er eventueel gedaan kan worden ?

    Ga er niet van uit dat er wat gedaan kan worden maar als je het niet probeerd dan weet je het niet ..

    Ik zou dat eerst doen ipv een bonnetje van iemand anders nemen, stel dat er wat met die gene zijn spullen zou gebeuren dan zitten ze met het zelfde probleem ..
     
  4. schorpioentje82

    schorpioentje82 Actief lid

    13 mrt 2008
    234
    14
    18
    Ga maandag wel eens naar het hoofdkantoor bellen. Kijken wat zij erover zeggen.
    Kan toch niet zo zijn dat ik na 2 maanden niks meer aan de dvd spelers heb van 100 euro.
    beetje erg zonde!
     
  5. ziezo

    ziezo Bekend lid

    2 mrt 2007
    709
    39
    28
    hoi,

    Als je nog weet welke datum en ong welk tijdstip je de schermen hebt gekocht,dan kunnen zij een kopiebon voor je uitdraaien.
    Ik heb dit met de babyborn pop van mijn dochtertje gehad.
    Het winkelpersoneel doet er over het algemeen niet moeilijk over als je op een rustig tijdstip komt,dus niet op zaterdagmiddag om 14:00 uur;).
    Mochten jullie wel moeilijk winkelpersoneel hebben,dan het hoofdbureau mailen met het verhaal en de mail meenemen naar de winkel.

    gr sarita
     
  6. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    daarom pin ik altijd als ik zoiets groots koop je afschriften raak je niet kwijt
     
  7. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Als je het bonnetje zou hebben zou het geen probleem zijn ... dat is natuurlijk wel bewijs dat je het toendertijd hebt gekocht ..
     
  8. schorpioentje82

    schorpioentje82 Actief lid

    13 mrt 2008
    234
    14
    18
    Tja met bon had ik het natuurlijk zo kunnen ruilen. Maar ja die heb ik dus niet meer.
    En ook geen pin transactie. Kan wel precies nagaan wanneer ik hem heb gekocht.
    Ze zeiden wel dat ze het na konden gaan als ik een pin transactie had. Ze zei dat ze het dan nog eigelijk niet mocht doen, maar het dan wel eventueel mogelijk was.
    Maar pak de kalender er wel ff bij. Dan weet ik precies de data.
    Ga het dan maandag nog een keer proberen.
    Hopelijk kunnen ze het dan zo in hun computer opzoeken.
     
  9. limegreen

    limegreen Bekend lid

    6 mei 2008
    892
    0
    0
    Als je dus even maandag ochtend of middag belt en je verhaal nog een keer uitlegd dan doen ze dat zo voor je ,
    Is voor hun geen probleem en zo op gezocht voor je
    (heb zelf bij een speelgoed winkel gewerkt)

    succes
     
  10. schorpioentje82

    schorpioentje82 Actief lid

    13 mrt 2008
    234
    14
    18
    Als je dus even maandag ochtend of middag belt en je verhaal nog een keer uitlegd dan doen ze dat zo voor je ,
    Is voor hun geen probleem en zo op gezocht voor je
    (heb zelf bij een speelgoed winkel gewerkt)


    Dat zou mooi zijn. ben maandag vroeg klaar met werken, dus ga het dan gelijk navragen.
    Dank voor jullie reacties! Ben weer vooruit geholpen
     
  11. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Oeii ik heb die schermen ook gekocht, dus ze zijn nu al kapot?
    Ik heb ze via internet gekocht dus aan die bonnen heb je niks, staan op mijn naam.
     
  12. schorpioentje82

    schorpioentje82 Actief lid

    13 mrt 2008
    234
    14
    18
    Tja misschien is t iets kleins waardoor ze het niet meer doen. Maar heb er zelf toch echt geen verstand van. Tot nu toe doen ze echt helemaal niks meer :(
    BOn goed bewaren dus!
     
  13. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Mijn buren hadden hem ook en een dag voor terugkomst van de vakantie was die ook al kapot gegaan.

    Zij hadden nog wel de bon en hebben hem teruggebracht (dus nu geen bon meer) en zeiden we kijken volgend jaar wel weer voor een nieuwe als we weer op vakantie gaan...
    Zij waren net binnen het termijn van het ruilen...

    Wel raar dat ze zo snel kapot gaan hoor...
     

Deel Deze Pagina