Wie weet of je een inbakerzak/doek kan huren? Vindt het zonde om een duur ding te kopen als het niet blijkt te werken.
Hier kun je ze (gratis) lenen bij/op het consultatiebureau !!! Wijkverpleegkundige komt er de eerste keer bij voor een uitleg. Was overigens niet bij mij, maar bij een vriendin van me. Ik heb er gewoon 1tje gekocht en die was perfect (de dream swaddle).
Wij hadden ook de dream swaddle. Werkte heerlijk. Nu het ook weer wat kouder wordt ook prima. Met warm weer was deze te warm. Prijs vond ik goed te doen. 25 of 30 euro. Marktplaats heeft ook wel mogelijkheden.
Eerst een week gehuurd van het consultatiebureau. Wij hadden de pacco piccolo. De wijkverpleegkundige kwam hem thuis brengen en uitleg geven. Heel makkelijk in gebruik. Toen op marktplaats eentje gekocht voor 20 euro en toen deze te klein was weer verkocht op marktplaats voor 20 euro. En nu via marktplaats weer een grotere maat gekocht.
Ik mag er 1 lenen van een kennis Een puckababy. Hoop dat het werkt.. Ons mannetje is erg onrustig. Slaapt weinig. Nu pas voor het eerst sinds 7.15 uur. Is pas 3 weekjes oud.
De puckababy is erg fijn! De kleinste is voor 10/12,5 euro wel tweedehands te krijgen op marktplaats!
Onze kleine ligt ook in een puckababy, eerst de piep en nu de mini. Sinds hij in de Puck ligt slaapt hij een stuk beter, de nachten slaapt hij door en overdag doet hij slaapjes van 1,5 tot 3! Uur. Ik heb de piep gewassen en opgeborgen voor een eventuele 2e spruit Ik hoop voor jou dat het ook een goed resultaat heeft! Werkt het niet, niet hopeloos worden, sommige baby's vinden de Puck niks omdat ze nog bewegings vrijheid hebben, dan zou je altijd nog voor echte inbakerdoeken kunnen kijken, succes!
Het wordt de swaddle me... De puckababy had ze niet meer. Maar volgens mij komt het op hetzelfde neer Van het weekend maar even heel strengt rust en regelmaat invoeren.
Inderdaad, gewoon marktplaats. Voor 20 euro heb je prima spul. Wij hebben er twee gekocht (beide 20 euro), eentje om te dragen en andere reserve.
Die hebben wij in het begin gebruikt. Werkte goed, alleen toen ze sterker werd en groter hebben we de dreamswaddle gekocht....nog fijner.