Boodschappen bezorgen

Discussie in 'De lounge' gestart door Luppy, 6 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.039
    2.168
    113
    Ik laat al een tijd boodschappen bezorgen door Albert Heijn. De laatste maanden is het echt irritant. Met het invullen van de bestelling blijkt elke keer bij de bevestiging dat zeker 5-10 artikelen niet leverbaar zijn. Daar kun je dan soms nog alternatieven voor zoeken. Soms zijn die er ook niet. En nu al een paar keer dat ik op de dag van levering weer een mail krijg dat er nog meer niet leverbaar is. Dus ik kan dan toch nog weer extra langs de supermarkt.

    Hoe is jullie ervaring met andere boodschappenbezorgers? Hier komt verder Jumbo en Plus. Crisp en Picnic wagen zich niet zo ver op het platteland
     
  2. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.120
    113
    Wij hebben 1x boodschappen laten bezorgen omdat we corona hadden door de Jumbo. Geen goede ervaring. Idd veel niet leverbaar. Daarnaast zou hij om 11u komen en stond om 8u voor de deur én was iemand een koelelement vergeten toe te voegen aan een van de kratten en mocht hij de hele krat niet aan ons leveren..

    Nu gaan wij eens per week langs de ah, daar zijn ook al heel lang vaak lege schappen..
     
  3. Prjbt

    Prjbt Bekend lid

    28 jun 2022
    890
    959
    93
    Vrouw
    Hier komt de AH 2x per week en eigenlijk nooit problemen.

    Zijn wel eens dingen niet op voorraad maar dan zijn ze er de andere keer wel. Meestal bestel ik als ik van iets de laatste pak dus dan heb ik nog even tijd. Dus dat scheelt.
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Jumbo komt hier 2x per week maar de laatste weken heb ik ook met regelmaat dat artikelen in de app niet beschikbaar zijn of bij levering niet leverbaar zijn. Heel irritant want dan moet je alsnog naar de winkel
     
    Golden1213 vindt dit leuk.
  5. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Een vriendin van mij heeft dus precies hetzelfde (randstad). Wij hebben het incidenteel. Misschien is het regio afhankelijk?
     
    Chillin vindt dit leuk.
  6. CroqueMadame

    CroqueMadame Bekend lid

    7 sep 2022
    887
    1.289
    93
    Geen antwoord op je vraag. Maar ik grijp de laatste tijd zelf in de supermarkt ook heel vaak mis. Veel lege schappen. Dus het is denk ik een grote probleem.
     
    Zeebra vindt dit leuk.
  7. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    Hier ook wel eens een artikel niet leverbaar bij de bezorging van de appie boodschappen. Zoals de groene pesto of zo. Geen probleem dan maak ik 'm zelf:thumup:.
    Voor de rest valt het erg mee tot nu toe.

    Jumbo is echter helemaal verschrikkelijk. Die lieten we voorheen wekelijks de grote boodschappen bezorgen. Maar dan was de helft er niet bij. Super irritant.
     
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.906
    15.347
    113
    Voor mij geldt precies hetzelfde :)

    Zelden problemen met leveringen van Albert Heijn en ik bestel tijdig om opraken van eigen voorraden te voorkomen
     
  9. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.024
    113
    Vrouw
    Picnic al sinds 2017, zelden tot nooit iets niet geleverd. Wel de laatste tijd vaak "product niet op voorraad kies alternatief". Toevallig onze laatste bestelling 2 producten niet, geld terug en een gratis Tony reep in mijn winkelmandje voor het ongemak.
    Love Picnic :)
     
    Zeebra, Athina, Vulpen en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.560
    2.416
    113
    Ja hier ook. Laatst was er wekenlang geen kwark, van geen enkel merk. Daarna was er een hele week geen rijst, echt niks En nu zijn alle spekblokjes en speklapjes al dagen op.
     
  11. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.936
    113
    Vrouw
    Wij bestellen vaak bij PICNIC (heb jij niks aan) maar dat bevalt prima :) producten zijn lang houdbaar en je kiest een tijdvak van een half uur dus je hoeft niet lang te wachten. Ik vind het ideaal, vooral voor zware spullen zoals kattengritboxen, potten appelmoes enz. Scheelt mij veel sjouwen ;)
     
    Eeka76 vindt dit leuk.
  12. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.188
    2.396
    113

    Hier ook zo. Was een tijdje in verschillende winkels geen zilvervliesrijst te krijgen.
     
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Wij halen op bij de pick-up van jumbo, bijna nooit iets niet leverbaar. En anders doen ze er vaak zelf een vervangend product voor in, of halen ze het uit de winkel als ze het daar wel hebben.
     
  14. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Wij bestellen ook bij AH en al twee jaar denk ik dat er elke week wel iets mist. Soms vooraf, dan kan je tenminste nog iets doen met je menu. Vaak ook bij de levering nog. Ik had een keer mosselkruiden, mosselgroente maar geen mosselen :| heel bijzonder. Vaak ook de aanbiedingen uitverkocht terwijl ze in de winkel nog wel liggen. Ik baal er ook van maar heb ook het idee dat sommige producten helemaal niet leverbaar zijn door gedoe over prijsafspraken.
     
  15. Driessen21

    Driessen21 Bekend lid

    13 jan 2012
    921
    217
    43
    Vrouw
    Hier bij de ah ook regelmatig iets niet leverbaar. Wat ik nu doe, wat wel redelijk werkt, is 3 of 4 dagen vooraf al mijn bestelling maken. Als dan iets niet leverbaar is wil het wel eens voorkomen dat het een dag later wel lukt. Dus ik probeer de volgende dag mijn bestelling te wijzigen met die betreffende producten. Lukt het dan nog niet, de dag erop nogmaals bijvoorbeeld. Nu al een aantal keer zo wel (deels) de bestelling compleet. Wellicht kun je dit ook eens proberen?
     
  16. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.039
    2.168
    113
    Ja dat zou kunnen. Ik vind het al heel moeilijk om alle boodschappen voor een week in 1x te bestellen en om dat nog eerder te doen vind ik echt heel lastig qua overzicht. Ik doe het juist in 1x om niets te vergeten.

    Jammer dat Jumbo niet veel beter lijkt.
     
  17. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.578
    6.272
    113
    Die ervaring heb ik ook met jumbo. Idd daar besteld omdat we allemaal Corona hadden, werd smorgens gebeld dat het afbakbrood niet leverbaar was en ze ging zo weer op. Had fijn geweest als ze had gevraagd of we dan een ander brood hadden willen hebben.

    En ik werk in een supermarkt, er zijn ruim 500 artikelen niet leverbaar bij ons. Het is echt vreselijk.
     
  18. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    We bestelden wel eens bij de jumbo. Opzich prima.
    Toen over gegaan op de picnic en daar ben ik echt fan van. Nette bezorging, klein tijdvak etc. App is ook fijn in gebruik. Soms is iets er niet maar niet al te vaak.
     
  19. Smoothie123

    Smoothie123 Actief lid

    7 apr 2016
    196
    57
    28
    Hier ook helemaal picnic fan! bestel al heel lang daar en er gaat zelden wat mis. 1x puddinkjes kapot. Appje gestuurd en kreeg ik geld terug, puddinkjes gratis bij volgende levering en gratis tony chocolony reep :thumup:
    Jammer dat die niet tot bij jullie komen!
    AH zelf ook een keer besteld maar vond ik minder. Wel misschien iets ruimere keuze in producten.

    wat een genot dat boodschappen leveren. Vind altijd vreselijk als je ze zelf haalt dat je die boodschappen 10x in de hand hebt voor je ze thuis hebt.:roflmao:
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij bestellen sinds corona bij de Plus, dat wordt dan door onze Plus hier geregeld, ik wordt ook wel eens gebeld als ze iets vervangends moeten pakken. Over het algemeen heel erg tevreden. En mocht er iets zijn, een telefoontje en ze lossen het op.
     

Deel Deze Pagina