Hoe doen jullie dit???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vogeltje1, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

12 sep 2008
    257
    0
    0
    HELP!!

De buggie moet mee op de fiets! Hoe doen jullie dat? Ik heb een buggiedrager voor aan de zijkant van de fiets. Hij zit goed er op maar die buggie!! Ik heb me laten vertellen dat de wielen op die 'haak' moeten rusten, maar welke wielen, voor of achterkant en het wiebelt zo! Is dat gewoon? Hij zit verder wel goed vast. Ook kanteld mijn fiets doordat de buggie zo zwaar is.

Wie kan me vertellen hoe het moet??? ALvast bedankt!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb de buggy zo op de fiets dat de handvatten omhoog steken. En dan snoer ik die band heel strak aan, zodat het zo min mogelijk wiebelt. Het blijft wel wiebelig, maar als je het echt strak aantrekt, is het wel te doen :)
    Ik wil onder mijn fiets zo'n stander laten zetten die aan beide kanten zit, zeg maar, (zodat de fiets rechtop staat als je hem wegzet) ipv de normale waarmee de fiets naar links toe leunt.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb de handvaten ook naar boven, het wiel leunt op de haak en snoer de band ook erg stevig aan. zo kan er niks mee gebeuren.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik deed het ook zoals bovenstaande reacties;)..maar neem nu helemaal geen buggy meer mee maar lekker de draagdoek ;)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik heb de handvaten ook naar boven,maar heb hem nog met een bandje extra vast gemaakt aan de pakkendragen,zo'n klein hondenriempje heb ik genomen dan hangt hij net iets strakker maar mijn fiets klapt ook naar achteren dus moet hem eerst losmaken en dan kan ik pas de fiets wegzetten.

6. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ik ook de handvaten naar boven wiel op de haak, maar bij mijn buggyhouder moet je de haak met buggy en al naar rechts klappen en dan vastzetten met de band. weet niet of dat bij jullie ook zo is.

7. Jompie

Jompie Niet meer actief

Wij hebben ook een buggydrager, we hebben een nieuwe buggy moeten kopen, omdat onze vorige te zwaar was(ondanks dat hijn onder de 7kilo was). De fiets klapte ook om, nu geen enkel probleem meer heb amper door dat er nog een buggy achterop hangt.

Deel Deze Pagina