Borrelende buik??!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mira, 15 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira

    Mira Lid

    24 aug 2005
    37
    0
    0
    Hoi

    Ik ben 9 weken zwanger en ik heb sinds 2 dagen last van
    een raar soort borrelend gevoel in mijn onderbuik.
    Als ik lig dan heb ik het meeste last van en als slaap en me omdraai dan borrelt het ook
    Misschien omschrijf ik het raar maar ik kan het even niet anders uitleggen. :(
    Ik voelde het net nog. als ik mijn hand op mijn onderbuik leg dan voel ik het helemaal te keer gaan en ik weet zeker dat het niet mijn darmen zijn.

    Herken iemand dit???
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
  3. Mira

    Mira Lid

    24 aug 2005
    37
    0
    0
    Bedankt voor de link, ik zag alleen dat het ging om iemand die al 16 weken was. ik ben 9 weken.
    En kan het zo zijn dat je heel laag in je onderbuik (net boven je schaambeen) je darmen voelt???

    ach ik ben bezig met mijn nieuwe ontdekkingsreis :)

    ontdek je lichaam!!

    hahaha

    ik mag geen borrel meer maar ik borrel gewoon door ...
     
  4. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Mira,

    Ik weet niet exact hoe het anatomisch werkt, maar het schijnt dat zich alles in je buik gaat "herschikken", waaronder je darmen.
    Bij mij borrelt het ook aan alle kanten, maar ik ga er niet van uit dat ik al leven voel ;)

    Er gebeurt inderdaad vanalles, dus er is een hoop te ontdekken in deze tijd :)
     
  5. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik moest even goed terug denken( 3 jaar ongeveer :( ), maar ik herkende je gevoel meteen.
    Ook ik had tijdens mijn zwangerschappen last van een borrelende buik. Als ik me goed herinner zei de verloskundige hierover dat dat door de baarmoeder kwam die toch al redelijk aan t groeien is en daardoor tegen je darmen begint te drukken. Ik weet eerlijk gezegt niet meer bij hoeveel weken ik hier last van had, maar mocht je t niet vertrouwen of meer zekerheid erover willen kun je altijd even navraag doen bij je verloskundige. Succes ermee in ieder geval.

    Groetjes van Angela.
     
  6. Mira

    Mira Lid

    24 aug 2005
    37
    0
    0
    Hoi Jansen en Angela,

    Bedankt voor jullie reactie.
    Het zal inderdaad een combi zijn van het groeien van mijn baarmoeder en het daardoor rangschikken van mijn darmen!
    Ik merk ook dat ik erg aan het groeien ben en tja het is mijn eerste zwangerschap dus ben ik extra alert op elk verandering in mijn lichaam.
    Het is meer zo, huh wat voelen we nu???? :(
    ach misschien gaat het over een paar weken over.

    Maar ik geniet wel hoor!!

    Jullie ook wel succes verder!!

    Liefs Mira
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik had enkele terug weken precies hetzelfde...ik heb er afentoe nog steeds last van...vooral tijdens het slapen....precies wat jij al zei....!!
    het is in de afgelopen tijd minder geworden, maar nu krijg je weer andere dingetjes hihihi..:D..

    gewoon van genieten, is niets ergs...hoort er allemaal bij......
     
  8. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Bij mij begon het vannacht ineens te borrelen.
    Het ging wel even door en kon er even niet van slapen. Plofjes en borrelen, neem aan dat dit de kleine nu wel is. Ik voel al langer plofjes en belletjes, ongeveer 4 weken. Maar dit borrelen heb ik nog niet eerder gehad. Kent iemand dit??
     

Deel Deze Pagina