Borst weigeren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Silverwings, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb momenteel een baby die nogal van het teamnosleep is met als gevolg dat hij ontzettend moe en onrustig wordt en als er dan niet binnen 2 tellen melk komt dan wordt meneer boos en weigert hij mijn borst.. Ik haal hem dan even uit de situatie, troosten even resetten en weer een poging! Helpt niet dus ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben.. Het voelt alsof ik zelf op slot ga als hij zo is en dan komt er geen melk.. Vannacht redelijk goed geslapen en dus vanmorgen goed gedronken, maar net was het weer feest..
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.912
    3.331
    113
    Voordat je aanlegt zelf vast een toeschietreflex opwekken?

    Verder kan je slapend of slaperig aanleggen, maar dat is waarschijnlijk lastig als hij zo lastig slaapt.

    Samen onder de douche of in bad kan ook helpen, lekker ontspannen en hem z’n gang laten gaan. Door de warmte en ontspanning zal je toeschietreflex ook makkelijker komen.

    Of is hij toevallig verkouden? Dan is drinken natuurlijk wat moeilijk als je neus dicht zit. Als de melk eenmaal stroomt wordt het neusje vaak ook wel weer los. En anders kan je wat bv in de neus druppelen voordat je aanlegt, dat zorgt vaak ook dat de boel loskomt.
     
  3. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hij is niet verkouden maar hij zit zichzelf gewoon ontzettend in de weg, hij wil van alles maar het kleine lijfje wil niet meewerken en dat frustreert hem natuurlijk enorm..

    Dat is nog wel een idee ja, zal eens proberen hoe het onder de douche gaat.. Heb ook al huid op huid geprobeerd in bed maar oow dit is 1 met karakter hoor haha..
     
  4. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Misschien helpt het om wat meer op schema te voeden, dus proberen voor te zijn dat hij zelf komt? Dan heeft hij hopelijk wat meer geduld omdat hij op dat moment niet rammelt van de honger .
     
  5. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha ja zou mooi zijn, maar dan draait meneer gewoon zijn hoofd om of gebruikt me als speentje..Vandaag 2 x goed geslapen en dan merk je meteen dat het beter gaat, het is echt oververmoeid dan!
     

Deel Deze Pagina