Borsten niet meer gevoelig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Saskia86, 10 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

    Saskia86 Actief lid

    7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Hoi meiden

    Morgen heb ik mijn 7 weken echo.. en ben daar heel zenuwachtig voor want bij 5 weken was er alleen een zwarte lege holte te zien..nu heb ik al een tijd pijnlijke borsten..gisteren ook nog..kon er van de week niet op liggen en vandaag helemaal niks! Geen pijn...lijken wat soepeler...is dit normaal?? Maak me zo zorgen!
     
  2. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik snap je zorgen goed. Jammer genoeg kan ik ze ook niet voor je wegnemen. Die symptomen komen en gaan. Als je ze hebt, is het wel fijn omdat je weet dat er iets gebeurd en wil je er toch ook van af. En als ze weg zijn, ga je je weer zorgen maken:confused:. Stomme hormonen:mad:. Wil je wel heel veel sterkte wensen:thumup:. Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt morgen:thumup::thumup:
     
  3. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Hoi! Ik had dat ook! Bij 5w3d echo gehad vanwege bloedverlies en er was helemaal geen zwangerschap te zien. Miskraam zeiden ze. Mijn symptomen namen ook af, mijn borsten voelden al snel weer normaal aan. Met 7 weken een controle echo gehad waarbij ik toch zwanger bleek te zijn :) Ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt :)
     
  4. Astrid040

    Astrid040 Bekend lid

    4 feb 2011
    652
    251
    43
    Ging bij mij ook weg en is er sinds 1,5 week helemaal weer. Draag nu bh’s 2 maten groter dan normaal. Kwaaltjes komen en gaan!

    Hopelijk heb je een goede echo. Heb je nog wel eens een zwangerschapstest gedaan? Probeer vertrouwen te houden, al is dat lastig. Bij mijn zoontje heb ik pas na de 20-weken echo voor het eerst iets gekocht. Tot die tijd durfde ik nog niet goed. Het is gewoon een heel spannende en onzekere tijd.
     
  5. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ben benieuwd hoe je echo was gisteren?
     
  6. Saskia86

    Saskia86 Actief lid

    7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Echo was goed ! Kloppend hartje!
     
    margarethd, Samm26, Stresskipje en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina