Borsten. Snachts/sochtends pijnlijk. Tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tinkywinky, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Ik heb er al zo'n 2 a 3 weken last van, maar de afgelopen week is het toch wel een beetje te gek geworden hoor.

Ik ben een paar kilootjes te zwaar, dus ook mijn boobies.
    Nu voel ik ze de hele dag, vooral aan de zijkanten, alsof ze te zwaar zijn voor de ophanging zeg maar :p
    Hier geen probleem mee, ik prop ze in een tietenhouder en voel er niks meer van.

Maar snachts slaap ik naakt.
    Ik slaap graag op mijn buik, maar auwie auwie hoor.
    Ik moet enkele keren opnieuw op mijn borsten gaan liggen voor ik ze pijnloos heb kunnen positioneren.
    Na een poosje wil ik op mijn andere wang gaan liggen en dus moeten de borsten ook van positie veranderen en begint het neerleggen weer opnieuw.

Vervolgens worden we sochtends wakker en oh oh dan moet ik dus rechtop gaan zitten.
    Dus tietjes goed vast houden en hup rechtop. Voorzichtig loslaten en tietenhouder aan.

Ik kan nou niet zeggen dat dit grappig is :D
    Dus zo dacht ik, misschien is er wel een oplossing voor.
    Misschien snachts een soort van sportBHtje aan ofzo?

Wie oh wie heeft de gouden tip?

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    tis dat je er last van hebt maar anders klinkt het verhaal best grappig als ik het zo lees.

ik heb hier ook last van , niet zo erg als jij maar toch.
    ik heb normaal 75DD/E en ze zijn nu ook groter, merk dat als ik snachts op mn buik draai dat ik wakker wordt omdat het zeer doet.
    ik heb nu snachts een klein kussen naast me liggen, als ik dan op mn zij lig dan doe ik dat kussen onder mn bovenste arm, zodat die arm erop ligt, dan plet je niet zo op je borst..
    ik zou geen sportbh ofzo gaan dragen, dat knelt toch af??? lijkt me ook niet zo fijn.
    een vriendin van me is wat langer zwanger en die gebruikt een of ander ding wat je tussen je borsten legt?? zij zweert erbij.

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Vervelend!
    Ik ken het wel een beetje van mijn vorige zw, toen plette ik mijn tieten idd met mijn bovenste arm als ik op mijn zij lag.
    Een sportbh zou ik niet doen, maar je kan wel een zw of voedingsbh kopen. Die zijn vaak zonder beugel, maar lang niet zo strak als een sportbh.
    Of deze kopen: De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borstvoedings. Is speciaal om in te slapen.

Succes!

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van mijn borsten.
    Ik ben van een 70E naar een 80G gegaan. En ik vrees dat ze zelfs nog wel iets gaan groeien.
    Bij mij zijn ze ook nog iets zwaarder dan normaal omdat ik protheses erin heb. Dus ik slaap eigenlijk standaard met een bh.
    Als ik dat niet doe, slaap ik amper.
    Ik heb niet echt een goede tip voor je maar ik zou het toch eens met een bh proberen.
    Succes!!
    Groetjes Gwen

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Had er hier ook vanaf het begin al last van, rond 11-13 weken geen last van, en de laatste weken is het weer volledig terug, maar nog erger dan eerst! Heb 85C (inmiddels wel D volgens mij), en slaap ook bijna altijd op m'n buik.

Heb hier een keer gelezen dat je washandjes nat moet maken, in zakjes doen, en dan over iets heen leggen in de vriezer (onderkant kommetje) zodat je zeg maar koelcompressen hebt, die al enigzins gevormd zijn naar je borsten. Schijnt te helpen, heb het zelf nog nooit geprobeerd.

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook, ondertussen tot de enorme proporties van 75F gegroeid...ik slaap of met een strak topje aan of een voedingsbeha in maat 80F: ruim en confortabel, maar voldoende stevig...tja

Deel Deze Pagina