Borstontsteking?? Urgent :-/

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Meis28, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Drie weken geleden ben ik gestopt met de bv, mijn zoontje is nu 16 maanden. De laatste drie maanden gaf ik alleen nog savonds voor het slapen gaan een voeding en verder niets meer. Nu merkte ik gisteren ineens uit het niets dat ik een harde en dikke bult in mn rechter borst had. Langwerpig, dik en hard. Ik heb eerder toen mijn zoontje 10 maanden was een borstontsteking gehad maar toen had ik ook meteen veel pijn, een ziek gevoel en koorts, en de plek was anders/kleiner. Ik ben gister naar de dienstdoende arts gegaan omdat ik werk deze dagen en bang was voor een borstontsteking. Zij heeft me direct antibiotica meegegeven voor het geval ik koorts ga krijgen en het dus een ontsteking is. Ik heb de kuur nog niet aangebroken want ik heb geen koorts dus weet niet of ik het moet nemen.. Gisteren onder de douche gemasseerd en warme kruik in bed maar het zit er nog steeds. Is ook iets pijnlijk als ik het aanraak. Wat raad jij mij aan, moet ik terug naar de arts? Moet ik de antibiotica nemen? Kan ik zelf iets doen?
     
  2. Heidi Akkers

    Heidi Akkers Fanatiek lid

    30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Sorry, door omstandigheden niet eerder kunnen reageren. Hoe is het verder gegaan?
     

Deel Deze Pagina