borstvergroting en borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Nynke1981, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke1981

    Nynke1981 Actief lid

    3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Ik wil straks weer heel graag borstvoeding gaan geven, maar ik heb na mijn zoons een borstvergroting gehad. Nu vraag ik me dus af of het straks wel of niet gaat lukken. Ik hoop het natuurlijk wel. Zijn er hier toevallig andere moeders die hetzelfde hebben gehad en ervaring hebben? Lukte het wel gewoon of was het niet mogelijk?
     
  2. Flengeltje

    Flengeltje Actief lid

    26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is mogelijk, maar dat ligt er helemaal aan waar de prothese is geplaatst, voor de spier of achter de spier en of er weefsel is weggesneden. Ik zou als ik jou was even de plastisch chirurg bellen voor meer informatie.
    Ik ben momenteel een borstvergroting aan het plannen voor als mijn gezin compleet is, aangezien borsten erg veranderen door hormonen durf ik het nu nog niet aan.
     
  3. Nynke1981

    Nynke1981 Actief lid

    3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Thnx voor je tip, heb gebeld en omdat de prothese achter de spier is geplaatst en er verder geen weefsel is verwijderd is het mogelijk. Gelukkig! :)
    Ik dacht ook destijds dat mijn gezin compleet was, had van 2x borstvoeding amper borsten over gehouden :s
     
  4. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik heb een dual plane plaatsing dus half achter de spier en snee'tje onder mijn borst.
    Er is mij verzekerd dat ik later borstvoeding kon geven!

    Mocht het niet lukken is het niet de schuld van de vergroting.
    Aangezien de baby nog niet geboren is kan ik mijn ervaring nog niet delen.
     
  5. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    ik heb op de spier. mij is van te voren verteld dat dit niks veranderd voor borstvoeding. Omdat ze niet aan je melkklieren e.d komen en ook niet aan de tepel :)
     
  6. Nynke1981

    Nynke1981 Actief lid

    3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Dan moet het vast wel goed komen en ligt het niet aan de borstvergroting als het niet wil :)
     
  7. Miekiej88

    Miekiej88 Fanatiek lid

    7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb ook een borstvergroting ondergaan (9jr geleden onder de spier) en geef nu al 3,5mnd zonder problemen borstvoeding.
     
  8. chanick

    chanick Lid

    27 okt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 28 feb bevallen, vorig jaar in maart een borstvergroting ondergaan dual plane. Mijn borstvoeding verloopt prima net als bij de eerste. Hele geruststelling aangezien ik borstvoeding zo ontzettend belangrijk vindt . Ben wel erg benieuwd hoe ze er na de tijd uit zullen zien.succes
     

Deel Deze Pagina