Borstvoeding en na 4 weken alweer menstruatie?!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cmlf2022, 31 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cmlf2022

    Cmlf2022 Lid

    22 okt 2022
    17
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames!

    5 oktober is ons zoontje geboren.

    heel snel had ik al bruinverlies. Enkele dagen geleden stopte dit 1 a 2 dagen en sinds gisteren heb ik opeens weer helderrood verlies.

    Toen het bruinverlies stopte had ik wat lichte krampen en m’n zoontje clusterde heel erg. Nu heb ik sinds gisteren opeens weer helderrood verlies en heb ik ook echt wel een volle maandverband binnen 24 uur.

    ik heb de Gyn al gemaild, maar vroeg me af of dit m’n menstruatie al kan zijn?! Iemand ervaring hiermee? Bij de oudste kwam m’n menstruatie na 6.3 week al.
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mij was dit net zo, ik had van mn vk terug gekregen als reactie: alle bloedverlies binnen de 6 weken behoort nog tot de bevalling en kan simpelweg nog geen menstruatie zijn :)
    Ik ben zelf nog niet ongesteld geworden overigens :)
     
  3. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.028
    5.175
    113
    Mijn bloedverlies die eerste 6 weken na de bevalling van mijn jongste was ook wat grillig; dan weer oud bloed, dan een dag (vrijwel) niks en dan ineens weer flink helderrood bloedverlies. Was bij mij geen menstruatie, maar echt nog bloedverlies horend bij herstel zeg maar. Duurde uiteindelijk bij mij langer dan 6 weken, gecheckt op ontsteking, maar niks aan de hand - gewoon pech dat het wat langer duurde. Mijn eerste echte menstruatie kwam na een maand of 10.
     
  4. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.520
    1.676
    113
    Ik had ook met 6 weken ongeveer ineens bloedverlies terwijl het al even weg was. Dacht echt dat het mijn menstruatie was. Het was echter maar 2 dagen en toen weer weg, sindsdien niks meer gezien dus weet nu bijna zeker dat het niet mn menstruatie was
     
  5. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.411
    3.964
    113
    noord holland
    Na al mijn 3 zwangerschappen gewoon de maand erna meteen weer ongesteld :cry:.
    Eerste maar 10 dagen bv, tweede 8 maanden bv en derde fulltime gekolfd. Bij alledrie de manieren gewoon na een maand weer ongesteld. Denk dat t dus meer bij mijn lijf hoorde dan bij t geven van borstvoeding.
     

Deel Deze Pagina