Mijn zoontje is nu 2,5 week oud en krijgt vanaf het begin af aan borstvoeding. Tot gisteren ging dat goed. Hij kwam om de 3 uur, dronk aan twee borsten en was tevreden. Gistermiddag sloeg dat in 1x om. Hij bleef maar komen, dronk iets, viel dan in slaap en even later kwam hij weer (leek wel een regeldag). Toen ik hem gisteravond in zijn bedje legde, wilde hij echt niet slapen en dat terwijl hij goed gedronken had. Gelukkig had ik Nutrilon 1 in huis en heb ik maar een flesje klaargemaakt. Na ongeveer 70cc gedronken te hebben, sliep hij door van 23.15 u tot 03.00 u. Daarna kreeg hij gewoon de borst, alleen kwam hij weer om 05.00 u, 07.00 u en 09.00 u. Dus van echt slapen kwam niet veel. Nu is mijn vraag, kan mijn borstvoeding zo in 1x om slaan, dat er te weinig voeding cq voedingsstoffen in zit. Mijn borsten voelen wel gevuld aan, maar zijn niet overdreven gespannen. Ik eet en drink verder wel goed. Sandy
Hallo Sandy, Je kunt deze vraag het beste stellen aan de lactatikundige op dit forum, zij kan je het beste helpen bij je vraag. Groeten eveline