boxmobiel-houder past niet, tips dit op te lossen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Star87, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dit is zooo jammer!! Heb een boxmobiel gekocht die redelijk aan de dure kant was (lees 80,00 euro!!) en heb er weken op moeten wachten. Komt hij eindelijk vandaag binnen, past de houder niet over de rand van de box!! Grrrrrr! Meteen op de website gekeken en hier staat dus ook niet bij hoe breed het is van begin tot eind dus had het niet kunnen weten. Meteen gemaild of ze een bredere hebben maar die hebben ze niet. Heeft iemand een tip dit op te lossen, zodat ik hem alsnog kan ophangen??
    Kan haast niet de enige zijn met dit “probleem”.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Wat balen!! Zou je de houder niet kunnen retourneren en er dan een kunnen kopen waar het wel duidelijk aangegeven staat? En dan daar de figuurtjes aan hangen?
     
  3. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Echt balen idd! Ben al van alles aan t verzinnen maar helaas lukt het niet. Ertussen hangen ook niet, dan hangen de figuurtjes veel te laag. Ik mag de houder idd retourneren, ben al aan het kijken voor een houder die past maar nergens op de site’s staan die maten bij. Alleen hoelang hij totaal is. Ik heb er nog een liggen die mintgroen is en er wel op past. Misschien netjes over spuiten.. waarom maken ze die dingen niet verstelbaar, dat had het iets makkelijker gemaakt haha. Nooit bij stil gestaan ook dat het niet altijd past
     

Deel Deze Pagina