Boxmobiel Tiny Love stuk??

Discussie in 'Spelen' gestart door Kangerootje, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik heb voor ons kleintje een boxmobiel gekregen van Tiny Love.
    Erg blij mee want ik wilde er zo eentje. Nu is ze nog te klein om ermee te spelen/naar te kijken maar hem toch vast geïnstalleerd op de box.

    Alleen valt het me op, als ik hem aanzet, dan maakt hij een ontzettend hard snorrend geluid in de kop bovenaan, dus het draaiding zeg maar.
    Echt heel irritant, een hard snorrend geluid. Herkennen mensen dit bij deze boxmobiel? Of is hij gewoon stuk?
     
  2. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wij zijn aan onze tweede Tiny love mobile bezig. De eerste kregen we van mijn zus en was al door drie kindjes “gebruikt”. Het geluid dat je beschrijft herken ik inderdaad van vlak voordat hij kapot ging. Op een gegeven moment bleef hij ook hangen. Het motortje was niet krachtig genoeg meer om het wiel rond te draaien. Niet veel later deed hij niks meer. Ik heb toen een andere gekocht op marktplaats en de oude bewaard voor eventuele onderdelen. Als de jouwe een nieuwe is zou ik terug gaan naar de winkel.
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Een hard snorrend geluid herken ik niet.
    Wel dat hij geluid maakt bij het draaien, maar dat is niet echt hard in mijn beleving.
     
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Ik heb dit mobiel, en herken het geluid niet.
    Zit er niets tussen,' of misschien sleept hij aan? Hoort denk niet zo te klinken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina