wow wat goed zeg van hem als hij het nu al aan kan geven dan heb je hem straks snel zindelijk. leuk joh hier gaat het redelijk, ik heb nu een special cranio forum gevonden waar alleen maar meiden zitten met kindjes die het hebben daar vind je ook veel info over het verloop enzo ik vind het toch wel fijn om van te voren wat in te lezen, dan is het straks niet zo'n grote verrassing allemaal en ik krijg veel info van 2 meiden hier die kindjes hebben met cranio
mamakitty wat goed van hem dat hij het zo goed aangeeft! nog even en dan is ie zindelijk!! caruli kan me voorstellen dat het toch prettig is om van te voren wat informatie te hebben.en helemaal als je deze krijgt van lotgenoten. Heerlijk je verhaal kunnen doen aan mensen die weten wat je doorstaat! Manlief heeft een soll voor nachtdienst! elke nacht naar best en schiphol voor het halen van kranten/boeken en die naar de bezorpunten te brengen. Het is niet de meest ideale job,maar goed als je vanaf dec al thuis zit is alles welkom!!! Dames wat vinden jullie ervan: ik heb het bedje van de kleine meid verzet naar de andere kant van de kamer en sindsdien slaapt ze s'nachts???
een baan is een baan meid maar wat super zeg dat je meissie nu goed slaapt snachts ik zou zeggen laat het bed maar daar staan
laat het bed daar zeker staan! maar vind het zo gek. Ben meestal niet van de paranormale dingen maar je zou haast denken dat er iets zit hihi
nou hij zei het gisteraaf ook, maar toen had ie alleen geplast. Maar ik zeg meestal wel als ik zijn luier ga doen: heb je poepie daan? Dus misschien denkt ie dat poep ook plas is??? Maar vond het wel goed van hem Heel slim om ervaringen te gaan lezen, das vaak beter dan dat je alleen maar de medische kant ervan leest he. Fijn dat je zoveel ervaringen krijgt!
haha nou laat hem nog maar ff in de luiers hoor, vind het al te snel gaan Nou ik hoop dat je mannetje de baan krijgt! Ja dat kan idd als het bedje anders staat of op een andere plek dat ze ineens wel slapen...
ja daar zat ik ook al aan te denken! en er werd gesproken over een waterader.... ach het zal me een worst wezen,als ze maar lekker slaapt hahah zo net weer even een pakket met kleding te koop gegooit hier hahaha
kleine is met opa en oma op pad en eigenlijk moet ik gaan poetsen maar heb totaal geen puf................... blijf maar achter de pc zitten hahah denk dat ik vastgelijmd zit aan mijn stoel
nee nog niets gehoord lang gesprek!!! hoop dat dat een goed teken is maar hij zal zo wel komen want hij moet om 3 uur beginnen bij de bso maar inmiddels de was al opgevouwen hahaha
nou kijk jij hebt iig nog wat gedaan Ik heb alleen wat vlinders bloemen en 2 kroontjes voor mijn opdrachttaart voor vrijdag gemaakt vandaag hihi lang gesprek zeg ja....kan hij niet ff sms-en??
hij komt net binnen,om weer te gaan hahahah nee gesprek was wel positief maar het is wel voor een hongerloontje zullen we maar zeggen. Het is 5 nachten 40 uur,en met zijn uitkering houd hij nog meer geld over!
zo ff nog wat vragen gesteld! hij is er niet 100% van overtuigd dat hij wordt aangenomen,er waren ook jongere kandidaten,en dus goedkopere. maar niet geschoten is altiojd mis. Jullie nog tips voor vacatures in brabant???!!!
jee voor een hongerloontje joh? Zou het niet doen. Maar als ie nee zegt dan is ie zijn uitkering kwijt of nie? Uhm vacatures? Geen idee joh...googlen
nee gelukkig is ie zijn uitkering niet kwijt,die loopt nog tot okt~ maar ik zie dat er al weer wat brieven klaar liggen,maar hopen dat er nu een keer wat tussen zit. kan ik ook eindelijk minder gaan werken hahah en kunnen we op zoek naar een huisje... pfff en inmiddels weer een was verder hahah maar meer dan ook niet