Bleh heb last van brandend maagzuur en een opgezette buik, zit met me broek open nachter de pc. zal dat een goed teken zijn? Ben echt heel erg onzeker of het deze maand raak is. Ik voel me zeker anders als de afgelopen 3 maanden
Herkenbaar! Heb ik afgelopen week ook last van gehad en zit nu nog met mijn broek open! Maar helaas volgens de test ben ik niet zwanger. Hoop voor jou dat dat wel zo is! Zal voor je duimen! Groetjes Manon
Helaas had ik deze symptomen ook, ook nog last van darmen enzz... maar ik zit inmiddels al weer op dag 5 van mijn menstruatie.
nee heb niks verkeerd gegeten hoor en daarkrijg je geen last van een week later toch. Oliebollen heb ik nog niet aangeraakt hou ik niet van. Cola helpt er goed tegen hoor
Dit heb ik ook een paar maanden terug heel erg gehad. Echt een brandend gevoel in mijn keel en zelfs misselijk erbij.... echter bij mij betekende het niks (dacht zelf wel dat dit de symptomen moesten zijn)
Maagzuur heb je meestal pas later in de zwangerschap last van. Erg weinig vrouwen hebben dit in hun eerste weken al.