Brandon is geboren,Bradley heeft een Broertje!

Discussie in 'Geboren' gestart door Maria0, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo allemaal
    wij wouden even zeggen dat ik dus ben Bevallen op 20juli om 16.58 van een Gezonde zoon BRANDON
    BRADLEY heeft er dus een Broertje bij
    BRANDON Woog bij de geboorte 2520Gram en was 46cm lang een klein maar fijn ventje die het harstikke goed doet gelukkig de volgende dag direckt mee naar huis mocht

de bevalling is opzicht goed gegaan wel wat komplicatie's maar was tedoen
    ik ben bij de bevalling ingeleid ze hebben me smorgens om 7uur naar de verloskamers gebracht daar werden mijn vliezen gebroken en ik kreeg weeenopwekkers
    die sloegen direckt goed aan!Maar op een gegeven moment ging Brandon's hartslagje naar beneden en kwam rond de 70a80slagen wat dus heel weinig is,ik had ondertussen buik en rugweeen en mocht een ruggeprik wat 3keer overmoest door mijn hernia
    maargoed eindelijk geluk weer terug naar de verloskamers ze hadden ondertussen de weeenopwekkers stopgezet door Brandon hartslagje dus,maar ook zonder dat spul ging zijn hartslagje telkens naar beneden
    dus hebben ze via inwendig 2keer over bloed uit zijn hoofdje genomen om zijn konditie in mijn buik tebekijken en ze begonnen al over een keizersnede als het zo door zal gaan want mijn ontsluiting was nog maar 5cm
    Brandon's konditie in mijn buik was heel goed dus de weeenopwekkers gingen er weer achter want mijn weeen moest nog steviger worden anders kreeg ik geen onsluiting een uur later wouden ze toch nog even kijken hoeveel cm ontsluiting ik had als het nog steeds 5cm was moest ik naar de o.k want zijn hartslagje was nog steeds niet echt goed,maar na het kijken hoeveel cm onsluiting ik had,had ik al 9cm en mocht langzaam mee gaan persen wij allemaal GELUKKIG geen keizersnede
    en naar 3a4 persweeen was onze Zoon BRANDON er oow wat was ik blij hij huilde direckt heel goed en deed het echt perfeckt zijn score was ook een dikke 10
    BRADLEY mocht gelijk bij ons komen en die vindt het helemaal geweldig
    hij is echt heel blij met zijn Broertje en begint het nu helemaal tebeschermen!

Liefs Maria Michael Bradley en Brandon

2. Klaver

Klaver Actief lid

1 aug 2008
    152
    0
    0
    Belgie
    Van harte gefeliciteerd!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    van harte!

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Gefeliciteerd!

5. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Gefeliciteerd!

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi meis jij ook hier gezellig:)

ook hier maar even gefeliciteerd :)

9. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Deel Deze Pagina