Woningbouwvraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaEsther, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Kan ik mijn woningbouwvereniging vragen een balustrade te plaatsen bovenaan mijn vlizotrap? Volgens mij is dat toch wettelijk verplicht? Als dat klopt, heb ik morgen een belletje te plegen..! :)
     
  2. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    van je zolder?

    Volgensmij is dat niet verplicht...
     
  3. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Heb me suf gegoogled maar kan er ook niks concreets over vinden......... Zou balen zijn!
     
  4. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Tis niet al te veel werk hoor, mijn ouders hebben het ook zelf gedaan destijds.

    Is je vriend niet een beetje handig?
     
  5. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Hahaha mijn man kan nog geen lamp vervangen, ik ben de handige van ons tweeen! ;) En ik kan het ook wel zelf, maar als ik het van de woningbouw kan/mag vragen, scheelt het toch weer.....
     
  6. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Zeker weten! Heb je al gevraagd? Nee heb je....
     
  7. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    geen idee of ze het doen, maar je mag het ten aller tijde vragen toch?
     
  8. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Als ik mijn twee kleine dames in bed heb liggen straks, ga ik even bellen! Ik laat het sowieso even weten!
     
  9. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Heb gebeld, ze gaan even overleggen met de opzichter en dan hoor ik het van ze! Dikke kans dat ik 'm wel krijg omdat we de zolder (mettertijd) als slaapkamer willen/moeten gebruiken..... ;)
     
  10. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoop het voor je! :)
     
  11. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier hebben ze pas vlisotrap vervangen, en nu heb ik niet eens meer een houten randje boven aan trap.. vind het nu helemaal eng om trap op te gaan omdat er niets meer is om me aan vast te houden

    dus ik ben benieuwd of jouw woningbouw eraan meewerkt... dan kan ik het ook proberen :) met beetje pech moet het hier nl ook slaapkamer gaan worden
     
  12. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    geen idee... maar als ze het doen zal het zo'n waaibomen ding worden ( zo goedkoop mogelijk )ook niet echt een geruststellend idee vind ik.
     
  13. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Wij hebben dat dus ook: echt een heel kaal gat en extra vervelend is hier ook nog eens dat het trappengat precies in het midden van mijn zolder zit! Als zij er niks aan doen, doe ik het zelf.......

    Nou, ik moet zeggen, onze woningbouw is niet krenterig hoor! Mijn moeder heeft wel een balustrade op zolder en die is perfect stevig! Ik ben een keer bijna gevallen :oops: en dat ding ving mij (ik woog toen 85 kilo) zonder kraken op! ;) Wij hebben bijv. van sanitair allemaal Sphinx en Grohe in huis, niet het minste dus......... Denk dat ik, als ze het gaan plaatsen, er dus best wat van mag verwachten!
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoop voor je dat ze dat doen...
    De woningbouw hier doet dat niet omdat hun het ook verbieden een zolder met vlizotrap als slaapkamer te gebruiken.
    Hebben het zelfs zo voor elkaar dat de verzekering eraan mee werkt i geval van bv brand.
     

Deel Deze Pagina