Bril aanmeten bij Eyewish?

Discussie in 'De lounge' gestart door erlida, 4 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb deze week mijn ogen laten opmeten bij eyewish( met losse glaasjes systeem) en hier kwam uit dat ik toch echt een bril moet gaan dragen. Ik had zelf al wel het vermoeden, aangezien mijn zicht toch wel slechter aan het worden is. Nu heb ik enkel ervaring met een dure speciale kinder-opticien voor mijn kids. En vraag ik mij dus af of deze metingen bij hun betrouwbaar zijn en ik daar met een gerust hart een bril kan gaan uitzoeken? De reden waarom ik voor een goedkopere opticien wil gaan is dat ik eerst een tijdje wil proberen voordat ik een dure goede bril aanschaf. Stel dat ik toch lenzen wil, dan doet het niet zo'n zeer in mijn portemonnee....Maar is dit wel verstandig? Zijn er dames die ook hier hun 1e bril hebben gehaald aan de hand van hun metingen? En zo ja, kan je vertellen waarom je wel of niet tevreden bent?
     
  2. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Mijn man heeft laatst ook brillen bij eye wish gehaald en is heel tevreden. Zowel met de meting als met de brillen.
     
  3. k3lly

    k3lly Fanatiek lid

    1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier altijd trouwe klant van eyewish, erg tevreden met de metingen service en brillen. Ooit een keer een bril gehad waarvan tot 2 keer toe het pootje brak (fabrieksfout) en kosteloos een nieuwe uit mogen zoeken inclusief glazen. Overigens vind ik eyewish totaal geen goedkope winkel ben zo 600 euro kwijt voor een bril. De goedkopere ala Hans anders en specsapecsavers ben ik totaal niet tevreden over.
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik haal mijn brillen altijd bij goedkopere zaken en altijd tevreden geweest. Heb met mijn vorige bril een jaar of 5 gedaan. Heb ook lenzen (maar bijna nooit in, ga overstappen op daglenzen).
     
  5. Appeltjes

    Appeltjes Fanatiek lid

    2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Zo goedkoop vind ik eyewish niet.
    Mijn dochter zit bij eyewish en gemiddeld ben ik echt wel zo'n 300 euro per jaar kwijt voor haar.

    De brillen zijn overigens van goede kwaliteit. De service vind ik ook altijd prim?
    Ik ben een keer met mijn dochter van destijds bijna 2 jaar bij een echt luxe opticien binnen gelopen ( niet van een keten) nou dat was niks anders dan zuchten door het personeel ,omdat alles te groot was voor haar hoofdje en ze het passen niet echt leuk vond. Nee gek he bij een kind van nog geen 2?
    Bij eyewish werd ik echt met mega veel geduld geholpen.
     
  6. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Hebben brillen bij pearle, hans anders en eyes and more vandaan.

    Pearle; goede service, goede bril en goede prijs
    Hans anders; goede service, bril ook goed en prijs ook goed
    Eyes and more; verschrikkelijk nooit weer. Heel goedkoop, maar slechte kwaliteit, werd 1 keer versteld en toen moest het maar goed zijn, bril gleed steeds van mijn neus. Werd ook erg duizelig van die brillen.

    Dochter krijgt altijd brillen bij de pearle vandaan. Goede service, nemen de tijd en leuke brillen

    Edit: ik kan niet spellen hihi even verbeterd
     
  7. biseco

    biseco Actief lid

    5 apr 2006
    301
    30
    28
    omgeving rotterdam
    Hier met dochter al jaren bij eye wish. Omdat we voor haar speciale glazen moeten hebben. En ze die bij de goedkopere ketens zo en zo niet kunnen bestellen. En bij eye wish wel. Daardoor ook mijn eerste bril daar gekocht. Hebben goede service. We hebben periodes dat we elke week wel een keer de bril bij moesten stellen van dochter. Nooit geen probleem.
    En de ortoptist is altijd zeer tevreden over haar bril.
     
  8. mawaikee

    mawaikee Bekend lid

    16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Al jaren komen mijn brillen bij eye wish, pearle en Hans anders vandaan.
    Allemaal goede brillen, goede glazen, goede kwaliteit.
    Pearle vind ik t prettigst mbt service en klantvriendelijkheid.
    SpecsVers paar keer binnen gelopen, maar die in mijn stad vind ik echt niet prettig, totaal geen service en vriendelijkheid.

    Trouwens, ik heb een behoorlijk sterke afwijking aan m'n ogen, kan niets zonder m'n bril..maar bovengenoemde opticiens volstaan dus prima!
     
  9. Brigit

    Brigit Fanatiek lid

    26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik heb sinds een jaar een bril van eye wish en nog nooit zo'n goede bril gehad. Daarvoor hans anders ed en altijd last van ogen. Nu vergeet ik vaak dat ik een bril op heb
    Ik zou zeggen doen!
     
  10. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind EyeWish echt totaal niet goedkoop!
    Ben er wel prima geholpen, oogmeting was ook prima Maar Uiteindelijk toch (weer) bij Pearle m'n bril gekocht. Daar vind ik ze in mijn stad toch net wat vriendelijker en behulpzamer.
     
  11. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Als ze met glaasjes hebben gemeten, mag je idd verwachten dat het goed is. Alleen een computermeting kan echt niet.
    Voor kinderen maakt het juist niet uit waar je heen gaat, omdat je dan toch al een recept hebt van het ziekenhuis/orthoptist.
     
  12. CrossCountry

    CrossCountry Bekend lid

    9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ben al 8 jaar klant van EW prima metingen en goede service. sinds 3 jaar EW at home. lenzen die door de bus komen. en om de tijd een briefje erbij dat het weer tijd is voor een nieuwe meting. het ligt misschien ook wel aan de verkoper waardoor je geholpen wordt. De een is wat leuker als de ander :D
     
  13. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vroegah toen ik nog lenzen had, ging ik altijd naar eye-wish. (Toen heetten ze nog Groeneveld opticiens) Mijn broer is er begonnen. Ik heb er toen ook lenzen gehaald. Niet lang erna volgden mijn ouders en schoonouders.
    Inmiddels heb ik geen bril/lenzen meer nodig. Maar mijn vader en mijn schoonouders komen er nog steeds. (Moeder niet meer, heeft met verzekering te maken. Broer weet ik eigenlijk niet waar hij nu naartoe gaat, is naar een andere stad verhuisd.)
    Maar goed, dat zegt genoeg toch. Mond-tot-mond-reclame en trouwe klanten.

    Ik ben er altijd tevreden geweest. Ogen worden goed gemeten. Controles van mijn ogen en lenzen waren ook goed. Fijn 'persoonlijk' contact ook. Die man herkent me nu nog! Hij heeft mij destijds trouwens ook voorgelicht over de mogelijkheden van laserbehandeling. Ook dat was allemaal heel goed.
     
  14. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook een bril en lenzen van eye wish, ben over beide tevreden! Vorige bril was van specsavers, dat vond ik stukken minder. Vooral de service liet daar te wensen over en is bij eye wish wel heel goed!
     
  15. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik en mijn man hebben lenzen en brillen van specsavers. Zeer tevreden.
     

Deel Deze Pagina