Broeken zakken altijd af

Discussie in 'De lounge' gestart door MSL12, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

    MSL12 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.367
    191
    63
    Ik heb echt altijd dat mijn broeken na verloop van tijd afzakken. Als ik ze Koop lijken ze goed te zitten maar toch zakken ze altijd weer af. Wat ik al geprobeerd heb is me in maat kleiner te wurmen, juist iets groter of gewoon een broek waarvan ik denk oh die zit meteen goed. Zelfs laatst een wat duurdere broek gekocht bij Levi's advies gevraagd hun broeken zouden niet uitlopen maar ook die broek zakt nu af. Riemen vind ik 10x niks zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Toch een riem denk ik, of broeken met elastiek?
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Broeken met hoge taille kopen.
    Maar ik heb zelf geen taille en platte kont dus zakt bij mij ook altijd af grrr. Hogere taille blijft wel iets langer hoog zitten
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    In elke broek zit elastan en de ene wat meer dan de andere, als er meer in zit dan zal hij ook sneller uitlopen. Te strakke broeken lopen ook uit.Mijn advies was vaak als je een duim in de band kan doen blijft het meestal goed zitten. Ze lopen sowieso na verloop van het dragen altijd uit. Maar moeten na wassen weer strakker zitten.
    Ook hangt het van model en je figuur af.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  5. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Is het zo dat de broek na verloop van tijd afzakt?
    Of bedoel je na 2 dagen dragen en na het wassen zit het wel weer goed?
     
    DQueen vindt dit leuk.
  6. MSL12

    MSL12 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.367
    191
    63
    In het begin heb ik als dat gebeurd dat na het wassen dat de broek weer goed zat maar ook dat lijkt na meerdere keren niet echt effect te hebben en hijs ik vrijwel direct na aandoen m'n broek weer steeds omhoog.
     
  7. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Verschillende merken proberen. Hier passen de broeken van desigual het beste. Na 2 jaar en weet ik veel hoe vaak wassen zitten ze nog perfect.
     
  8. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.251
    5.204
    113
    Ik heb ook een hekel aan riemen, maar heb nu wel een riem zonder gesp (van ali express), die is een stuk minder vervelend, dat voelt meer alsof je een stuk elastiek aan de achterkant van je broek hebt zitten. Ik gebruik hem niet heel vaak, alleen bij broeken die na een paar uur al gigantisch af beginnen te zakken anders.

    Zo eentje, alleen dan kosten ze op ali express maar een paar euro, dus vooral niet hier kopen (was de eerste die ik vond via google) ;):
    https://dealsuperstars.nl/collections/nieuwe-producten/products/stretch-riem-zonder-gesp
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  9. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik heb het ook. Einde van de dag (Zo niet eerder) gaat het zakken, hangen, lubberen. Diverse merken, maten, soorten geprobeerd. Het beste bij mij zijn de primark broeken van €8 haha
     
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Bretels dragen :p
    Nee, wat ik doe is ze sowieso na het wassen in de droger stoppen en als ik ze twee keer draag zonder te wassen (de horror voor sommigen :D) dan de tweede dag voor het dragen nog even in de droger. Bij mij werkt het. Ze worden dan toch strakker of zo. En ik heb mijn broeken inderdaad altijd met hoge taille.
     
  11. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Die riem van Aliexpress is voor mij echt de oplossing, een gewone riem draag ik ook niet, maar die wel.
    € 2,46 8%OFF | Gesp-Gratis Riem voor Jean Broek Jurken Geen Gesp Stretch Elastische Taille Riem Vrouwen/Mannen Geen Ardennen Geen gedoe Generalsize Taille Riem https://s.click.aliexpress.com/e/tiUBo60C
     
    MSL12 vindt dit leuk.
  12. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik moet ook altijd een riem dragen of de hele dag mijn broek op trekken. Het nadeel als je brede billen en een smalle taille hebt. Vooral nu met die zwangerschapsbroeken vind ik het nu o ambetant. Oftewel spant de rand zo hard vanonder aan mijn buik als ik zit, ofwel zit ik constant de broek op te trekken. Het is maar dat ik rokken nog meer haat dan broeken. Geef mij maar een joggingbroek ofzo :D
     
  13. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik herken het. Ik heb wel eens gedacht, waarom doen ze niet van die elastiekjes aan de binnenkant met knopen, zoals bij peuters :roflmao:. Dan kan je je broek zelf zo strak of wijd maken als je wilt. Zou het serieus zo'n uitvinding vinden!! Als ik ze ooit zie, koop ik er gelijk een heleboel.
    Ik heb ook een hekel aan riemen, vooral aan grote bulky ones, die je buik duwen als je zit. Als ik een lang shirt draag, doe ik soms gewoon een schoenveter door mn riemlussen. Ziet er misschien niet uit, maar je ziet het toch niet. Als ik iets draag dat in mn broek moet, ga ik of toch maar voor een riem, maar dan een zo dun mogelijke of draag ik de broek maar 1 dag voordat hij de was in gat, zodat deze niet kan uitlopen.
     
    MSL12 vindt dit leuk.
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    MSL12 vindt dit leuk.
  15. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    High waist kopen! Ik koop nu Zara high rise sculpt jeans en die blijven eindelijk goed zitten!
     
    MSL12 vindt dit leuk.
  16. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Te vaak wassen is niet goed voor een broek en word elastan nog slapper van waardoor hij/zij/het nog meer gaat uitlopen.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  17. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ja, maar het is een beetje een damned if you do, damned if you don't situatie, want als een broek net uit de was komt zit hij juist vaak goed. Na de eerste dag gaan mijn broeken altijd veel meer lubberen. Ik kies dan toch maar voor wassen en accepteer maar dat hij een iets minder lang leven zal leven :p.
     
    Ysabella, Huismuisie en DQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina