Broekjes billenschuiver.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sasja88, 27 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hey.

    Wat doe je een meisje straks aan in het voorjaar buiten die op haar billen schuift? Heb allemaal leuke setjes gekocht maar niet bij nagedacht dat dat natuurlijk snel stuk kan gaan.
    Iemand tips? Of gewoon veel goedkope leggings en broekjes kopen bij zeeman ofzo en die maar laten slijten?
     
  2. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Ik zou het even afwachten, voorlopig is het nog geen voorjaar. Voordat ik voor kruipende baby's het warm genoeg vond buiten was het vaak toch wel april hoor. Dan kan er qua ontwikkeling alweer heel wat veranderd zijn.
    Maar verder, hier hadden ze gewoon hun broek of legging aan die ze anders ook droegen en probeerde ze meestal gewoon op een kleed te zetten, maar goed dat lukte lang niet altijd natuurlijk.
    Ik had wel goedkope leggings van de zeeman voor de jongste, als ze echt goeie kleren aan had dan wisselde ik hem even om, maar meestal had ze al een zeeman legging aan omdat die bij haar gewoon mooi aan sloten en ik liever 10 leggings van 2 euro heb dan een paar dure leggings want idd langer dan een halve dag had ze ze vaak niet aan.
     
  3. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Ik zou wachten. Misschien loopt ze wel tegen die tijd?
     
  4. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Een leuke overall. Knal roze met haar naam erop (zo’n boer zoekt vrouw variant zeg maar) Kan lekker vies worden en zijn van stevige stof. Evt naai/strijk je bij gaten gave plakstickers erop.

    toen het warmer werd was de uitverkoop mijn grootste vriend, broekjes van 2 euro en dan maar loslaten. Ik vond het zo jammer, want al die leuke kleren en die waren zo kapot.
     
    Sasja88 vindt dit leuk.
  5. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Kan! Haha ze is niet zo snel merk ik.
    We gaan het zien maar ik denk niet dat ze in het voorjaar loopt.
    Ga idd dan maar even kijken van hoe en wat als het mooi weer wordt.
    Misschien idd maar goedkope dingen in de sale inslaan die kapot mogen gaan. :)
     

Deel Deze Pagina