bruin/rood bloedverlies en een hoge temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nataly, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

    Ik heb een vraagje. Ik zit nu op dag 12 na mijn eisprong en heb nog steeds een hoge temperatuur. De laatste vier dagen een temperatuur van 36,7 en dat is voor mij hoog, voor mijn eisprong is het altijd 36,2 of 36,3.

    Nu heb ik sinds afgelopen dinsdag bruin bloedverlies (dat is voor mij niks nieuws want dat heb ik elke maand). Gisteren had ik vlak na het opstaan wat echt rood bloed bij het afvegen, een paar drupjes meer niet. De rest van de dag niks meer.

    Als ik ongi ben dan is het het de hele dag rood en bloed ik ook echt de hele dag. Nu niet. Gebruik nu wel maandverband maar heb het eigenlijk niet nodig.

    Normaal gaat mijn temperatuur altijd de dag dat ik ongi wordt omlaag. Dat is al 7 maanden zo daarom twijfel ik nu of ik wel echt ongi ben.

    Vanmorgen dus weer een hoge temperatuur en geen rood meer maar wel een klein beetje bruin bloedverlies.

    Moet ik nu gisteren, met dat rode bloedverlies, aanhouden als mijn eerste ongidag of moet ik het nog even aankijken en afwachten tot mijn temperatuur echt omlaag gaat, of niet natuurlijk.

    Ik hoor graag van jullie.

    Veel liefs
    Nataly
     
  2. Jammeke

    Jammeke Lid

    12 jun 2007
    79
    0
    0
    misschien is het een late innesteling ik hoop het voor je
    temp je nog een paar dagen hoog en zet je ongi niet door doe dan een testje

    succes

    jammeke
     
  3. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

    Heb net weer mijn temperatuur opgenomen en die is opnieuw 36,7. Wel weer veel bruin bloedverlies toen ik net op de wc was maar geen rood.

    Dit is dag 13 na mijn ei terwijl mijn luteale fase normaal niet langer is dan 11 dagen. Snap er nog steeds niks van en wat kun je iedere maand toch weer in verwarring worden gebracht ook al is dit mijn 20ste ronde?

    Veel liefs
    Nataly
     
  4. Jille

    Jille Bekend lid

    26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Nataly,

    Ben toch wel heel benieuwd of je ongesteld bent geworden of misschien wel zwanger bent.

    Ik zit momenteel een beetje in het zelfde schuitje en ben erg benieuwd...

    Groeten,
    Jille
     
  5. Jille

    Jille Bekend lid

    26 aug 2007
    669
    0
    0
    Sorry, zie net dat je cyclusbanner weer vooraan is begonnen, dus waarschijnlijk toch :evil: geworden...

    Jammer hoor!
     

Deel Deze Pagina