Bruin verlies, aankomende ongie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Renate007, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Sinds gisteravond heb ik wat bruinverlies :oops: , m`n temp is na de eisprong constant 36,8 geweest, voor de eisprong is hij 36,4. Ook vanmorgen was m`n temp 36,8.
    Zou het bruinverlies dan toch weer de naderende ongie zijn?

    Heb verder geen ongie klachten, terwijl ik normaal toch behoorlijke buikpijn heb.
     
  2. Vraagtekentjes

    Vraagtekentjes Actief lid

    22 okt 2006
    233
    0
    0
    Kan maar hoeft niet... Ik heb het altijd hoor, dus dacht een aantal maanden terug "gaan we weer"; was het ineens weg! De boel wordt toch even opgeruimd ofzo ;) (helaas toch misgegaan). Hopelijk blijft je temp lekker hoog!
    Er zijn meer meiden die bruinverlies hadden en toch zwngr zijn, dus veeeel succes! :)
     
  3. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik heb het bijna altijd voor mn ongi,maar het kan wel zo zijn hoor dat je zwanger bent!veel succes!
     
  4. dechie

    dechie Lid

    16 apr 2007
    22
    0
    0
    Kinderleidster
    Lelystad
    ik heb het ook altijd voor mn ongi maar de afgelopen maand had ik het al ruim anderhalve week voor mn ongi, samen met allemaal andere klachtjes dus ik had hoop...maar na anderhalve week toch ongi geworden... :(
     
  5. Patries5

    Patries5 Actief lid

    1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik heb altijd 4 tot 5 dagen voordat ik ongi wordt bruinbloedverlies. En mijn temperatuur zakt pas als ik al ongi ben (bij de 2e dag). Toch lees ik bij veel vrouwen die al zwanger zijn dat ze bloedverlies hebben gehad.
    Elke keer denk ik weer mijn lichaam te kennen en telkens blijk ik het mis te hebben. Afgelopen keer werd ik pas op dag 50 ongesteld, terwijl ik al een paar cyclussen rond de 32 dagen zat. Dus ik dacht dat ik nu dus eindelijk zwanger was, maar helaas het mocht niet zo zijn.
    Het was wel teleurstellend, maar ja het leven gaat door en ik probeer er niet te veel bij stil te staan. Je kwelt jezelf alleen maar!
    Toch wens ik je veel succes en hoop voor je dat je zwanger bent!

    xxx Patricia
     
  6. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Helaas toch vanmorgen de duivels!
     
  7. Patries5

    Patries5 Actief lid

    1 mei 2007
    103
    0
    0
    jammer Renate. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is.

    xxx patricia
     

Deel Deze Pagina