ook hier een sterretje ( gewoon k't)

Discussion in 'Miskraam' started by dromer28, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Wij gingen gisteren voor onze 12 weken echo.
    Op de normale echo kreeg ze geen normaal beeld dus toen maar inwendig proberen. ( kreeg toen al een slecht gevoel)
    Op de inwendige echo was te zien dat ons kindje met 9 weken gestopt was met groeien en dus geen kloppend hartje meer had.
    Ik lag maar als verdoofd op dat bed daar heb er eigenlijk niet zo veel van mee gekregen wat de vk toen allemaal heeft gezegt.
    wij naar huis en toen even flink gejankt ben er echt kapot van.
    waren we na 1 1/2 jaar eindelijk zwanger en denk je goed aan je eerste trimester voorbij gegaan te zijn blijkt dat je kindje niet meer leeft wat is dat een k't gevoel.
    maar nu blijkt dat ik dus al 3 weken met een dood kindje in mijn buik zit en ik heb nog steeds geen bloedingen gehad. nu is mijn vraag weten jullie hoe lang dit gaat duren voordat je lichaam het afstoot.
    klinkt misschien een beetje lullig maar ik wil het nu ook gewoon weg hebben zodat we met volle moed opnieuw kunnen gaan proberen.
    de verloskundige zegt dat het nog wel 3 weken kan duren maar het zal toch in ttaal geen 6 weken duren voor je lichaam in de gaten heeft dat er iets zit wat er uit moet.
    Ik wil er nu gewoon van af want mijn baarmoeder groeit wel gewoon door dus ik krijg al wel een buikje terwijl er niks zit.
    hoop dus dat ik snel bloedingen ga krijgen.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach wat een verdriet hè? Sterkte!

Tja, hier hetzelfde verhaal (Bij mij is het met 8 weken gestopt). Ik heb meteen gekozen voor een curettage. Ook ik wil niet afwachten..Ik kan aanstaande woensdag terecht.
    Vorig jaar kwam ik er ook achter toen het al 3 weken dood was, en ook toen geen enkel teken dat mijn lijf het zelf op zou lossen. Toen ben ik ook gecuretteerd.
    Afwachten hoeft dus niet. Overleg met je vk of de gyn over andere mogelijkheden, want die zijn er.

Succes!

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    sterkte.

Wij kwamen er met 8 weken en 4 dagen achter dat het hartje diezelfde dag opgehouden was met kloppen.

Ik wou het ook afwachten, maar mijn lichaam was nog zo zwanger....werd dikker, borsten pijn en iedere dag overgeven....dus ik heb pilletjes gekregen.

Moest ik gisteren avond vaginaal inbrengen...4 uur later ben ik begonnen met bloeden, en midden in de nacht is er iets wat op een vruchtje leek (was wel veel bloed, maar ook iets anders nog erbij leek op placenta en navelstreng) uitgekomen....

Moet nu maandag laten kijken of alles weg is...dit is ook een manier om het te doen.

Curretage lijkt me eng...want ze kunnen zo makkelijk je baarmoeder beschadigen als ze niet getraind zijn........ik zou ook kiezen voor de pilletjes. Heb het er met je VK over of je HA.....het is echt het proberen waard.

4. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Wil jullie gewoon even heel veel sterkte wensen..........:(.

Ik heb hetzelfde gehad, in totaal 7 mk.
    En inderdaad voordat ik deze keer (goed) zwanger werd bij de 12 weken echo gehoord dat er geen kloppend hartje meer was.
    Ik heb alle keren afgewacht totdat het vanzelf op gang kwam...en die laatste keer heb ik vanaf dat ik hoorde dat het niet goed zat nog 5 weken moeten wachten totdat het vruchtje mijn buik verliet.
    Eigenlijk vonden de artsen dat te lang vanwege infectie gevaar denk ik maar ik wilde gewoon wachten.
    Kan me ook voorstellen dat je voor curretage kiest hoor, maar ik heb dat niet gedaan.
    In ieder geval heeel veeel sterkte voor jullie allemaal die nu in deze kl*te situatie zitten.
    En hopelijk mag er (wanneer jullie dit verwerkt hebben) snel een goede zwangerschap optreden.
    Liefs en dikke knuffel
    Helia.

5. Tieck

Tieck Lid

Jun 7, 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dromer,
    ik heb dit ook meegemaakt, anderhalve week geleden kregen wij te horen dat het kindje niet meer leefde (heb op de eerste echo een kloppend hartje gezien) en koos in eerste instantie voor wachten, had al flink bloedverlies, dus ik dacht dat komt vanzelf. Maar toen ik vrijdagnacht dacht dat ik alles was verlorenen zelfs de vk dat dacht, maar op de echo bleek dat dat niet zo was, heb ik toch voor curettage gekozen. Ik had ook vrij weinig bloedverlies na die vrijdagnacht, dus had er geen vertrouwen meer in dat het vanzelf zou komen. Ik ben dinsdag gecuretteerd en heb na de narcose een paar keer diep gezucht, want het was voorbij. Ik had al weken buikpijn (ook voor de echo) en ik was bang om naar het toilet te gaan, te gaan slapen en ik durfde het huis niet uit, uit angst dat het op de meest vreemde plekken zou gebeuren. Ikzelf werd daar helemaal gek van. Misschien als ik een persoon was met meer geduld en minder angstig en wat makkelijker met: het maakt niet uit waar het gebeurd, dan was het anders geweest. Voor de pil heb ik niet gekozen, omdat ik er wat spookverhalen over heb gehoord (wat natuurlijk niet waar hoeft te zijn, lees maar hierboven) en hoewel ik superbang was voor de narcose en alles heb ik toch voor curettage gekozen.
    Sterkte met alles! ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze kan maken...

6. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Meiden, ik wil jullie gewoon even heel veel sterkte wensen...

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hey meis!

heh wat klote zeg!! het is zo oneerlijk!
    Ik ken het gevoel,...bij ons 11w en 6d en geen kloppend hartje meer,....vreselijk!
    Ik heb voor curretage gekozen, dan hoef je niet af te wachten wanneer het komt, en het kan je pijnlijke weeen en dergelijke bespaard blijven,....
    Ik wilde het ook zo snel mogelijk uit mijn lichaam hoor, raar maar iedereen heeft dat volgens mij wel,.....

Heel veel sterkte meis!!!

8. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    voor iederreen sterkte.
    en ik ben blij dat het niet raar is dat ik het zo snel mogelijk uit mijn lichaam wil hebben.
    denk dat ik van de week de vk maar ga bellen vraag wat mijn mogelijkheden zijn.
    zodra het eruit is kunnen we in ieder geval verder.

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Laat je goed voorlichten en volg je gevoel. Ik snap het helemaal dat je het er dan ook zo snel mogelijk uit wil hebben...
    Heel veel sterkte!

10. patriciaatje

Jun 20, 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vreselijk voor jullie allemaal :(
    wens jullie veel kracht toe de komende tijd
    en hoop jullie snel gezond en wel weer zwanger mogen
    zijn.