Bruinige afscheiding..maar eigenlijk te vroeg voor menstruatie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noor30, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hallo!

Ik ben Noor(30 jaar) en mijn vriend en ik willen graag een kindje. Na de eerste maand "proberen" was het meteen raak. Helaas is is dit niet goed gegaan en heb ik dus een miskraam gehad. Toen gewacht totdat mijn menstruatie weer op gang kwam. Daarna weer volop aan de "slag".;)
    Ik heb een onregelmatige cyclus maar ik verwacht aankomend weekend(16 mei of die week erna ongesteld worden)
    Alleen...en nu komt mijn(misschien niet zo frisse) vraag: Ik heb sinds gister wat rozige/bruine afscheiding. Gister eigenlijk alleen maar bij het afvegen maar vandaag ook een kleine hoeveelheid in mijn slipje.
    Ik vraag me echt af hoe dit kan?? Wordt ik nu toch (te vroeg)ongesteld of ben ik zwanger, wat ik natuurlijk hoop, maar ook eigenlijk niet durf te hopen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Groetjes Noor

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Als je niet de 16e maar de week erna ongesteld moet worden kan het een innestelingsbloeding zijn......

3. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hoi Sanne,

Allereerst bedankt voor je reactie! Ik hoop idd ook dat het een innestelingsbloeding is. Maar ik weet dus niet wat mijn cyclus na mijn miskraam van 10 maart. Hmm..lastig is dat he....
    Misschien wil ik het ook te graag hoor....

Nog meer meiden die zoiets hebben meegemaakt/herkennen?

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ik wil je hoop niet meteen de grond in slaan, maar ik heb altijd vanaf een dag of 3-4 vóór mn daadwerkelijke menstruatie roze/bruinverlies. Dus het kan gewoon een teken van een naderende ongi zijn...

5. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hoi fafa,

Ja dat kan natuurlijk ook. Alleen is het nu eerder (3 dagen) na dat het een maand geleden is dat ik ongesteld ben geweest. En eerder had ik juist een hele lang cyclus. Maar goed.....het kan heel goed dat ik ongesteld wordt. Alleen die onzekerheid he, dat is een beetje vervelend..

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hier is het helaas ook een premenstruaal klachtje.. :(
    Helaas horen de onzekerheid en het wachten erbij.. Hoop voor je dat het niet doorzet! Succes meid!

7. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Herkennen meer vrouwen mijn verhaal???

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hoi Noor,

ik heb nu ook een paar dagen lichtbruine afscheiding en ik zou (als ik mn vorige cyclusduur aanhoud) pas de 25e mn moeten NOD hebben.
    Ik kan je niet helpen maar heb dus wel hetzelfde als jij..
    Succes ermee!

9. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Noor30,

Ik heb hetzelfde en denk me ook suf wat het kan betekenen..
    Waarschijnlijk heb ik volg week mijn NOD (20 mei), weet het niet helemaal zeker want heb pas 1 normale cyclus gehad na het stoppen met de pil. Die was 5 weken maar voordat ik ooit begon met de pil was m'n cyclus 6 weken.

Maar ik heb nu dus sinds gisteren bruine afscheiding. Had ook een klein beetje bloed na de seks, heb ik normaal nooit, en daarna bruine afscheiding, vandaag nog steeds een beetje.

Ik hoop echt dat het innesteling is maar ik heb totaal geen andere symptomen :(

En ik durf geen vroege test te doen want die was de vorige keer positief en toen waren de testen daarna negatief..

Wat ga jij doen? Wachten tot volgende week met testen?
    En had je dit de vorige keer niet toen je zwanger was?

X Ospiri

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ik heb precies dezelfde vraag net een tijdje terug gesteld en 1 iemand geeft maar antwoord......ik wil ook weten wat t is heb ook een miskraam gehad....

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Het kan zowel innesteling zijn als voorteken van menstruatie.
    ik had dit deze cyclus ook en ging er vanuit dat ik zwanger was.... een vage test bevestigde dit.
    Tot ik gistermorgen dus mijn duivels kreeg.....
    Nou ja weet ik dat voor de volgende keer he...

Hoop dat het bij jou geen ongi als gevolg heeft...

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Bij mij is het ook altijd een teken van een naderende menstruatie. Ik heb sinds vandaag weer bruin en moet woensdag of donderdag ongesteld worden. De keer dat ik geen bruin had toen was ik zwanger.

13. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hai Dames,

Hier was ik weer...
    Zoals jij schrijft Ospiri is het bij mij ook begonnen na de seks. Ook ik had daar eerder eigenlijk geen last van.
    De vorige keer dat ik zwanger was had ik dit niet. Ik had toen wel gevoelige borsten en nu vrijwel niet.Ik ben wel meer moe dan normaal.

Mijn bruine afscheiding is dus al sinds woensdag en heb het nog steeds.
    Vanavond heb ik toch maar een zwangerschapstest gedaan(ik was gewoon te nieuwsgierig) maar de test was negatief:(
    Misschien was de test dus te vroeg....of ik word binnenkort toch ongesteld. Hmmm..lastig he die onzekerheid?! En maar wachten..

Groetjes Noor

14. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Vanmorgen toch ongesteld geworden:(. Ik had sterk gehoopt dat het iets te maken zou hebben met een eventuele zwangerschap, maar nee dus.
    Jammer...nu maar weer op naar de volgende ronde.

Hoe is het nu bij jullie, Ospiri en Pluis?

Groetjes Noor

15. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Noor,

Wat vervelend! Je hoopt toch op het beste dus dan is het gewoon erg teleurstellend. Sterkte!

Ik heb gisteren en vandaag bijna geen afscheiding meer gehad. Ik heb het ook weleens gehad vlak voordat ik ongesteld werd maar een week van tevoren is wel erg vroeg.
    Maar goed, als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik die ochtend testen. Tot die tijd maar geduld hebben.. Niet m´n beste eigenschap;)

Gr Ospiri

16. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hai Ospiri,

Ja, idd jammer, maar ja het is niet anders he....(zeg ik nu heel stoer;))
    Ik heb het idd normaal gesproken ook wel 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie, maar ik vond het nu wel erg aan de vroege kant. Maar goed, misschien is mijn cyclus na de miskraam wel veranderd. Ach ja...wie zal het zeggen.
    Bij jou is het dus gestopt! Dat is op zich beter nieuws...
    Ja, en dan afwachten...vreselijk he...!:(

Succes!

Groetjes

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey Noor,

wat balen voor je meid! Zo zie je maar,je lichaam kan rare dingen doen..:(
    Hier nog steeds wat gekleurde afscheiding alleen is de kleur aan het veranderen. Eerst was het lichtbruin,gisterenavond was het meer roze en vanmorgen een combinatie van roze en bruin..
    Ik denk dat ik binnenkort ongesteld word en gewoon een kortere cyclus heb deze maand. Een andere verklaring heb ik niet..

helaas:D

18. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Ja, balen he! Soms snap ik niets van mijn lichaam;)
    Maar goed..nu heb ik wel duidelijkheid en kunnen we weer voor de volgende rond gaan. En dan heb ik voor het eerst na het stoppen met anticonceptie van 28 dgn. Als dat nou eens stand hield!! Maar..ja..das de volgende "verrassing"..

19. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is weer terug helaas :(
    En vanmorgen ongi-achtige kramp maar er komt nog niks.
    Lastig die onvoorspelbare cyclus, als ik ongesteld word ga ik volgende ronde met ovulatietesten beginnen, beetje duidelijkheid krijgen :)

Zou fijn zijn als je cyclus 28 dagen blijft Noor!
    En Pluis, bij jou nog nieuws of ook nog steeds afwachten?

Deel Deze Pagina