bruinverlies 8 dagen na ongi UPDATE:::HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liselotje, 21 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi meiden
    Heb toch weer even een vraagje.. :rolleyes:
    Ik zit nu in mn 2de ronde en ben netjes na 28 daagjes ongi geworden en wel van 11-10 tot en met 14-10 maar nu heb ik op de 8ste dag van mn cyclus(18-11) een beetje bruinverlies gehad echt minimaal en hier heb ik tot vandaag nog steeds last van...
    Het is echt minimaal met afvegen en een klein streepje in mn inlegkruisje.
    Ik heb gister ook echt buikpijn gehad alsof ik ongi moest worden maar zit op dag 11 van mn cyclus....
    Het kan niet zijn van t klussen want ik zat zonder vriend in Turkije en heb dus niet geklust.
    Vind t heel vreemd en vraag me af of dit normaal is?
    Hopenlijk kan iemand me helpen...

    Groetjes liselotje ;)
     
  2. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ben je misschien net met de pil gestopt?

    Ik was namelijk ook net met de pil gestopt en netjes na een cyclus van 29 dagen ongi geworden en en op de 10 dag van mijn 2 cyclus ineens weer ongi!

    Dus als je net met de pil bent gestopt denk ik dat je cyclus nog even goed op gang moet komen!
     
  3. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Maak je maar niet ongerust,
    Het kan gewoon een beetje oud bloed zijn wat is blijven zitten van je laatste menstruatie.
    Of het kan een beetje bloed zijn die je kunt krijgen na een eisprong. Dat heeft me de assistente van mijn huisarts een keer gezegd.
    Groetjes Nancy
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Meiden hier ben ik weer....
    2de ronde al bloedverlies en nu weer op dag 8 van mn nieuwe cyclus....begint alles weer opnieuw...
    Word er een beetje gestoord van hier....vorige keer ook een gezellig avondje gemaakt en liep alles in de soep door dat ik weer bloedverlies had en nu alweer....
    Oke kan me voorstellen dat het erbij hoort maar ga ik dit nu elke maand krijgen?
    Denk je dat je je lekker kunt voorbereiden op gezellig knussen en dan begint die zeik weer :x
    Pfoehh sorry maar moest t even kwijt zal mn ventje wel weer leuk vinden...

    groetjes liselotje ;)
     
  5. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Even anders vragen dan....
    Hebben meerdere meiden hier weleens last gehad van bruinverlies tijdens de eisprong?
    Maar ik zit pas op mn 8ste dag zou wel vroeg zijn he?
    Nou ben benieuwd.......

    groetjes liselotje ;)
     
  6. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Wie helpt mij nou toch met advies :cry:

    Nu zit ik in de 5de ronde en alweer....

    Vanmorgen op het werk in een keer voelde ik mn hele slip nat worden ik ga kijken heel veel slijm met een beetje bloed :(
    En nu zit ik pas op dag 7...
    Zou ik op deze manier wel zwanger kunnen worden HELP
    Ben ik dan nu nog steeds nt ontpillen???

    liefs liselotje ;)
     
  7. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ja zou ontpillen kunnen zijn hoor meid;.. wij zijn nu ad 7 maand en tot vorige maand had ik soms wel de eerste 2 weken van me cyclus af en aan wat
    bloedverlies dus geloof wel dat het erbij hoort...
    denk dat je binnenkort wel snel verbetering zal
    opmerken ! Veel succes !
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er zijn meiden die dat ook hebben. Mijn zus ook geloof ik.
    Maar als je je echt zorgen maar zou ik even langs de huisarts gaan.

    Groetjes
     
  9. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ook ik heb tijdens het ontpillen af en toe last gehad van oud bloed, of ineens veel slijm met een beetje bloed, ook mijn cyclus was de ene keer 29 dagen, toen 28, toen ineens 40 met daarna ook weer oud bloed, heeft allemaal te maken met ontpillen, je lichaam kan vreemde dingen doen :)
    Geen zorgen dus, maar als je die wel blijft houden , dan zou ik even naar de huisarts gaan als ik jou was....

    Liefs,
    Mar
     
  10. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik had in ieder geval 10 jaar geleden voordat ik aan de pil begon elke keer bij mijn eisprong een heel klein beetje bloedverlies.. dus dat kan ook.. maar het kan natuurlijk ook makkelijk nog ontpillen zijn.. Succes!
     
  11. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Dank jullie meiden voor de antwoorden ;)
    af en toe word ik er gestoord van kom je net weer in de gezellige bui :) en dan heb je je hele slip weer vuil....

    Maar goed ik ga voor de zekerheid toch een afspraak maken bij de dok...ik heb ook al jaren geen uitstrijkje gehad en ik ga eens even vragen hoe of wat...

    groetjes liselotje ;)
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Is idd vervelend liselot! Ik heb het alleen de eerste maand na het stoppen van de pil gehad. Er is toen ook heel wat slijm en stolsels uitgekomen ( :oops: ) schrok er echt van. Had ik nog nooit gehad. Volgens mij ben ik toen meteen goed gereinigd, want sindsdien ben ik super regelmatig...
    Anders idd toch maar even langs de ha met je vraag. Suc6 meis!
     
  13. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi meiden
    Nou ben bij de dokter geweest maar zoals ik eigenlijk al van te voren wist voor niks :( hun zeggen gewoon dat het normaal KAN zijn...eerst een bloeding en dan springt het eitje pas...ze zei ga maar eens tempen en dan kom je over 2 maanden terug en dan kijken we wel of je wel een eisprong hebt...dus afwachten maar...
    In ieder geval bedankt voor het antwoorden ;)

    liefs liselotje
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hmm ja daar schiet je niet zoveel mee op. Dat ellendige wachten ook: wachten op een ei, wachten op de duivels,wachten op een posi test, wachten tot je kindje eindelijk komt (denk aan Sientje). Grrrrrrrrr.............We moeten het er maar mee doen.

    Succes met tempen en hoop dat je lichaam de boel snel weer op orde heeft.

    Pim
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He is echt balen zeg dat je nog niks weet! Is ook niet fijn klussen op zo'n manier. Hoop dat je lichaam snel weer "normaal"doet en dat je over 2 mnd niet terug hoeft naar de huisarts maar.......gewoon lekker zwanger bent!
     
  16. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Bedankt meiden voor het meeleven :)
    en Elviera idd hopenlijk hoef ik dan al niet meer terug ;)

    jullie ook heel veel succes

    liefs liselotje ;)
     

Deel Deze Pagina