Bruinverlies bij prille zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aaricia, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Hoi dames!
    Zaterdag had ik een positieve test in handen. Super leuk! M
    ik heb sinds vorige week woensdag, dus bijna al een week, elke dag bruinverlies.

    Gisteren ben ik bij de dokter geweest voor bloedafname en volgende week moet ik terug om te kijken als de waarden oplopen.

    Wie kan me intussen gerust stellen? :(
     
  2. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Ik heb bij één zwangerschap in het begin ook een paar dagen bruinverlies gehad (wel beperkte hoeveelheden). Was niets aan de hand. Hij is ondertussen al een flinke leerling :)

    Hopelijk bij jou ook alles OK! :thumup::thumup:
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Bruinverlies betekent oud bloed. Kan dus nog steeds van de innesteling komen.
    Snap dat je er niet gerust op bent, maar zolang het bij bruin blijft is er wrs niks aan de hand...
    Wordt dus een hele spannende week voor je, ik duim dat je hcg mooi stijgt :thumup:
     
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Heb dit ook gehad de eerste weken bij de zwangerschap van m'n zoontje, betekende niks bij mij.. maar het maakt je wel heel onzeker inderdaad.
    Hopelijk houdt het snel op en kun je écht gaan genieten
     
    Pien13 vindt dit leuk.
  5. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Hier ook gehad. Wekenlang zelfs! Ook tussen de 4 en 5 weken en dat kwam denk ik nog van de innesteling.
     
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Het kan van de innesteling zijn, het kan komen door een gesprongen bloedvaatje in je baarmoedermond (door seks, zwaar tillen, zwaar lichamelijk werk etc) of een aankondiging van een miskraam zijn.
    Wat voor kleur is t? Donkerbruinig als oud bloed of lichtbruin? En hoeveel per dag? En heb je ondertussen nog een test gedaan om oploop te zien?
     
  7. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Het is donkerbruin en ene moment is het best wel inlegkruisje vol, ander moment puur spotting. Waarden HCG is 60.. lijkt me laag.. heb geen testen in huis .. maar ik voel wel nog de symptomen van een zwangerschap (borsten etc) .. afwachten dus
     
  8. Indraaa

    Indraaa Lid

    18 sep 2019
    40
    5
    8
    Vrouw
    Ik heb 3 dagen na een positieve zwangerschapstest bruinverlies gekregen maar ik had ook echt menstruatiekrampen.
    Amper een uur erna is het overgegaan naar helderrood bloed, dus ik had een miskraam.
    Op de spoedafdeling vroegen ze duidelijk of het donkerbruin of helderrood was. Bij donkerbruin moest ik me geen zorgen maken verzekerde ze mij!
    Helaas was het bij mij anders ...
    ik denk dat je je geen zorgen moet maken, als het een miskraam was, was de ‘echte’ bloeding er volgens mij al lang doorgekomen!
    Mijn hcg waarde was maar 38...
     

Deel Deze Pagina